beantwoord

Telfort app werkt niet Zakelijke klant

• 8 december 2013
  • 4 reacties
  • 1309 keer bekeken

waarom werkt mijn telefoonapp niet  ?
heb een zakelijke account.
groet erik
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 9 december 2013, 10:14

Welkom op het forum 06********!

De app is alleen beschikbaar voor particulieren klanten. Voor Zakelijk en Prepaid is de app nog niet beschikbaar.
Graag ontvang ik via een privébericht nog een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
waarom werkt mijn telefoonapp niet  ?
heb een zakelijke account.
groet erik

De Telfort Belstatus App werkt volgens mij niet bij zakelijke abonnementen (omdat zakelijk een gratis klantenservice nummer heeft, zakelijk soms meerdere nummers hebben lopen, en zakelijke abonnementen op de pc uberhaupt veel meer mogelijkheid tot beheer/controle heeft dan prive abonnementen). De zakelijke klantenservice (0800-2288027) kan je hier meer info over geven.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum 06********!

De app is alleen beschikbaar voor particulieren klanten. Voor Zakelijk en Prepaid is de app nog niet beschikbaar.
Graag ontvang ik via een privébericht nog een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Badge
Beste Telfort,

Komt deze app wel beschikbaar ooit en voor wanneer staat dit gepland? Deze vraag is al veel vaker gesteld en steeds zeg men dat deze nog niet beschikbaar is.

Ik vind een belstatusapp bij een zakelijk abonnement anno 2014 toch wel een minimum. Zou voor mij een overweging zijn om met mijn zakelijk abonnement over te stappen naar een ander.
Reputatie 3
Badge +1
wouter_15,

Ik begrijp jouw vraag. Echter kan ik hier geen termijn voor geven. Uiteraard kun je wel gebruik maken van belbewust.

Denise

Reageer