beantwoord

Telefoon afgesloten door administratieve reden

• 6 december 2019
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Hallo,

mijn telefoon is afgesloten door administratief reden, maar ik heb geen bericht gehad en ik heb geen facturen open staan. Zou jullie hem weer activeren?

icon

Beste antwoord door jimny 6 december 2019, 11:43

Ik ben net als jij een klant, gaat het om simonly of prepaid en heb je wellicht bij een andere provider een aanvraag lopen, voor een overstap

Vul je forum profiel aan met je o6 nummer en de naam van de contractant en de laatste 4 cijfers van de bankrekening  waar de betalingen vanaf gaan, dan ziet webcare Telfort wie bent zodra je topic aan de beurt is

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Als, ik heb geen reactie meer van je gezien. Als ik nog met je mee kan kijken hiernaar hoor ik het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Als, welkom bij ons op het forum! Ik lees dat je afgesloten bent, dat is niet fijn natuurlijk. Op jouw forumprofiel zie ik de aanvullende gegevens die jimny vraagt nog niet staan, zou je die daar kunnen toevoegen? Dan kan ik met je meekijken, ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.

Reputatie 8
Badge +17

Ik ben net als jij een klant, gaat het om simonly of prepaid en heb je wellicht bij een andere provider een aanvraag lopen, voor een overstap

Vul je forum profiel aan met je o6 nummer en de naam van de contractant en de laatste 4 cijfers van de bankrekening  waar de betalingen vanaf gaan, dan ziet webcare Telfort wie bent zodra je topic aan de beurt is

Maar ik weet er geen betalingsachterstand is. En helaas kan ook niet op mijn Telfort kijken.is het mogelijk dat u kijkt?

Reputatie 8
Badge +17

Gaat het om een sim only abo wat is afgesloten dan kan het zijn dat er een betalingsachterstand en als dat het geval is kun je niet eerder bij je facturen als er geen achterstand meer is.

Reageer