beantwoord

Tel afgesloten en online account gedeblokkeerd

• 23 april 2018
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Beste dhr./mevr.,

Vanochtend begon het met geen internet en nu kan ik ook niet bellen. Toen wilde ik kijken op mijn account of ik wellicht achterliep qua facturen, maar daar kon ik ook niet meer inloggen. En bellen naar de klantenservice lukt ook niet. Help!

Groet Norman
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 14:04

Hoi Norman, welkom op het forum. Onder je 06-nummer zie ik geen achterstallige betaling terug. Kan je mij vertellen wat je krijgt te horen als je probeert te bellen? Heb je ook al een keer je toestel herstart? Soms kan zoiets al wonderen doen voor je mobiele verbinding. Wel zie ik nog wat internetgebruik terug nadat je dit bericht hebt geplaatst. Werkt alles misschien weer naar wens? Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Norman, welkom op het forum. Onder je 06-nummer zie ik geen achterstallige betaling terug. Kan je mij vertellen wat je krijgt te horen als je probeert te bellen? Heb je ook al een keer je toestel herstart? Soms kan zoiets al wonderen doen voor je mobiele verbinding. Wel zie ik nog wat internetgebruik terug nadat je dit bericht hebt geplaatst. Werkt alles misschien weer naar wens? Ik hoor het graag van je.
Ja het is verholpen. Toch bedankt

Reageer