Tegenstijdige facturen

• 8 april 2017
  • 2 reacties
  • 512 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
ivm overlijden van mijn moeder, is haar abonnement beeindigd.
Daarvoor is € 7,61 terug betaald.
Nu kreeg ik een factuur (..200511368) van € 8,22 met de opmerking dat niet meer geincasseerd kan worden...

Er staat niet specifiek bij voor welk nr. dit bedrag is, er worden minimaal 3 Telfort nummers geincasseerd op dit rek. nr.,
maar het bedrag past niet bij onze andere abo's maar eigenlijk ook niet bij het opgeheven nr.

Kan iemand me daar duidelijkheid over geven?

Groetjes,

Hans

Edit: Gebruikersnaam gewijzigd. Deze riep namelijk veel associatie op met onze eigen Hans. :)

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Sorry mis ik iets?
Iemand, kennelijk een moderator, veranderd mijn gebruikersnaam, zodat zelfs mijn inloggegevens veranderen?
En dat is het?

Is er iets mis met een inhoudelijke reactie?

Allereerst vind ik dat iemand KAN VRAGEN om mijn gebruikersnaam te wijzigen, als ze bang zijn voor verwarring!
En ini de 2e plaats mis ik dus een antwoord op mijn vraag.

Maar ik vind het prima. Telfort gaat mij dadelijk waarschijnlijk bestoken met aanmaningen en dreigende incasso's,
en een moderator maakt zich druk over mijn gebruikersnaam???

Ze gaan het nr. maar opheffen, dat staat aangekondigd in hun brief, maar ja, het bestaat al niet meer.
Maar de service van Telfort is nog altijd bendeden alle peil. Jammer.

Ik ben best tevreden over Telfort, over de kwaliteit, maar dit slaat weer alles.

En ja, ik vertik het om een betaald nr. te bellen voor fouten die door Telfort worden gemaakt.

Iemand kan hier reageren, of niet. Ik laat de aanmaningen verder ook maar komen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hans, excuses voor de late reactie en nog gecondoleerd met het overlijden van jouw moeder. Namens Telfort wens ik je oprecht veel sterkte.
Topics worden op volgorde van binnenkomst opgepakt maar helaas is dit bij jou verkeerd gelopen. Als je mij aangeeft welke gebruikersnaam jij graag zou willen hebben dan kan ik dit voor je aanpassen.

Het is echter niet de bedoeling dat er nog steeds facturen binnenkomen aangezien het abonnement is beëindigd. Graag ontvang ik de naam, adresgegevens en het 06-nummer waar je moeder gebruik van maakte in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Reageer