beantwoord

Te weing gestort

• 16 januari 2020
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb me openstaande factuur zelf overgemaakt,normaal gesproken wordt het automatisch van me rekening afgeschreven. De openstaande factuur was 43,45 maar ik heb per ongeluk 43,25 overgemaakt. Kan ik die 0,25 cent ook meteen overmaken.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 januari 2020, 09:52

Hoi @Zoë2002, welkom bij ons op het forum. Als ik nu kijk bij jouw abonnement zie ik geen openstaande bedragen meer staan, dat is goed nieuws. Je hebt het missende deel van de betaling zelf nog over gemaakt dus? Gelukkig was je zo te zien ook niet afgesloten en kon het betaald en verwerkt worden voordat het zo ver kwam. 

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Bekijk reactie

2 reacties

@Zoë2002 ik denk dat je beter de klantenservice 0900 9596 kan bellen omdat dat sneller gaat.
Hier worden topics naar binnenkomst behandeld, het oudste eerst.

Maar hebben zij je geen iDeal link verzonden?
Als je het zelf overmaakt, heb je waarschijnlijk de kans dat je 5 dagen niet kan bellen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Zoë2002, welkom bij ons op het forum. Als ik nu kijk bij jouw abonnement zie ik geen openstaande bedragen meer staan, dat is goed nieuws. Je hebt het missende deel van de betaling zelf nog over gemaakt dus? Gelukkig was je zo te zien ook niet afgesloten en kon het betaald en verwerkt worden voordat het zo ver kwam. 

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reageer