Beste,
Normaal hoor ik ongeveer 8.95 euro te betalen per maand dit wijkt door jullie altijd iets af ivm inflatie, maar ik keek net op mijn telfort
en zag dat er een bedrag stond van 20,73 wat betaald moet gaan worden dit kan nooit, omdat ik er in geen geval overheen heb gezeten dit kan ik ook zien aan mijn factuur. Ik heb op het moment een abo van 300 min en 100 smsjes en ga per 30 oktober naar 150 min en 500 smsjes dit zou me 7 euro per maand gaan kosten nou is mijn vraag hoe het mogelijk is dat er zo een hoog bedrag staat stel je zou die 2 bedragen bij elkaar optellen kom je nog niet eens op dat bedrag uit van 20,73.. ook in mijn belstatus vind ik wat onduidelijkheden zoals dat er staat van 22okt tot 1 nov 100 sms en 300 min en van 1 nov tot 22 nov 500 sms en 150 min dit zou betekenen dat ik zowel de oude als nieuwe abonement volledig zou moeten betalen het lijkt me toch logisch dat ze zoals vroeger je tot bijv 30 oktober een gedeelte van je bundel laten besteden..
Ik snap er zelf helemaal niks meer van zou graag wat duidelijkheid willen naar aanleiding van mijn bericht.
Vriendelijke groet,