Storneren Bedrag

• 7 januari 2014
  • 0 reacties
  • 1593 keer bekeken

Ik heb voor de maand december 2 keer Fox sports in rekening gebracht gekregen. En ook voor januari terwijl ik deze niet meer wil. Ik weet ook waar de fout zit en ik heb hier al telefonisch contact (kosten voor mijn rekening) over gehad met de afdeling facturatie. Maar die dame aan de lijn snapte het probleem niet en wilde mij niet helpen. Ik heb toen besloten om de factuur te storneren. 

Ik he ook via de webmail al wat mailtjes gestuurd en hier op krijg ik of geen of een totaal irrelevante reactie.

Nu krijg ik vandaag een dubbele reminder van de gestorneerde factuur. Als ik probeer te bellen moet ik 2 minuten langs allemaal keuze-nummertjes en krijg vervolgens te horen dat het erg druk is en dat ik het later maar weer moet proberen.

Het bevreemd mij dat ik moet betalen om het juiste factuur bedrag te kunnen betalen. Ik bel dus ook niet meer. Jullie bellen mij maar. (heb ook mobiel bellen via telfort dus heb onderhand al bijna net zoveel belkosten gehad als het verschil in fectuur bedrag).

Met hartelijke groet
Johan

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer