Startdatum verstreken, maar nog niet actief?

  • 4 september 2012
  • 2 reacties
  • 1446 keer bekeken

Op 17 augustus heb ik een sim-only abonnement afgesloten, met als startdatum 03-09-2012. Dat was gisteren dus, maar het lukt me nog steeds niet om op internet te komen. Verschillende keren de instructies op de website uitgevoerd, maar zonder resultaat.

Via het contact formulier het pobleem ook al gemeldt, maar aangezien ik op een vraag van 23 augustus ook nooit antwoord gehad heb, dan maar via deze weg.

Nu blijkt ook nog dat de SMS-en en gesprekken vanaf die startdatum als extra-verbruikskosten gefactureerd zijn. Dit doet mij vermoeden dat mijn bundels op de een of andere manier nog helemaal niet actief zijn!

Dat online bij Mijn Telfort gegevens een startdatum van 16-10-2012 staat vind ik ook erg vreemd, aangezien ik ook een schriftelijke bevestiging heb gekregen van 03-09-2012 als startdatum.

Nog een detail, op 21 augustus is mijn verzoek tot annulering van nummerbehoud gehonoreerd (welke ook op 03-09-2012 in zou zijn gegaan), omdat ik het nieuwe Telfort nummer toch graag wilde behouden. Misschien dat hierdoor iets mis gegaan is?

Dit zou ik uiteraard graag opgelost willen hebben, zodat ik per direct gebruik kan maken van mijn abonnement en mobiel internet.

2 reacties

Badge
Welkom op het forum jwhschouten! Uit uw verhaal kan ik opmaken dat het een en ander niet goed is gegaan. Uw verbruik wordt buiten de bundel berekend omdat de startdatum op 16-10 staat. Graag laat ik dit verder voor u uitzoeken. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Privébericht verstuurd.

Reageer