beantwoord

Spookdienst 7778

  • 2 april 2012
  • 5 reacties
  • 5103 keer bekeken

Via nummer 7778 is er zonder mijn toestemming 1,5 euro afgeschreven van mijn rekening.

Er is naar dit nummer twee maal een sms verstuurd met aanmelding voor deze sms dienst, dit heb ik niet gedaan.

Nu las ik op het internet dat dit een spookdienst is die zich activeert via een batterij update app.



Op de site van T mobile zag ik dat deze klanten uit coulance tegemoed kwam.

Jammer dat de klantenservice van Telfort alleen maar zegt dat het mijn eigen schuld is en dat ik zelf uit moet kijken wat ik download.

Het zou fijn zijn als er wat meer aan gedaan werd. Het is oplichting! http://forum.telfort.nl/images/smilies/mad.png

Kan ik via de Opta wel een klacht indienen over deze sms service?



Via sms dienstencentrum is dit inmiddels geblokkeerd.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Laila 3 april 2012, 11:49

Welkom op het forum Joor! Vervelend dat u bij de klantenservice niet verder bent geholpen, mijn excuses hiervoor. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken. Ik ga de kosten voor u vergoeden.

Update: Ik heb de kosten vergoed, u ziet de verrekening op de factuur van april.

Laïla
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
Welkom op het forum Joor! Vervelend dat u bij de klantenservice niet verder bent geholpen, mijn excuses hiervoor. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken. Ik ga de kosten voor u vergoeden.

Update: Ik heb de kosten vergoed, u ziet de verrekening op de factuur van april.

Laïla
Badge
Via nummer 7778 is er zonder mijn toestemming 1,5 euro afgeschreven van mijn rekening. Er is naar dit nummer twee maal een sms verstuurd met aanmelding voor deze sms dienst, dit heb ik niet gedaan. Nu las ik op het internet dat dit een spookdienst is die zich activeert via een batterij update app. Op de site van T mobile zag ik dat deze klanten uit coulance tegemoed kwam. Jammer dat de klantenservice van Telfort alleen maar zegt dat het mijn eigen schuld is en dat ik zelf uit moet kijken wat ik download. Het zou fijn zijn als er wat meer aan gedaan werd. Het is oplichting! http://forum.telfort.nl/images/smilies/mad.png Kan ik via de Opta wel een klacht indienen over deze sms service? Via sms dienstencentrum is dit inmiddels geblokkeerd. Alvast bedankt!



Hallo Joor,

Ik heb hetzelfde gehad. Ik had ook een battrij update gedaan en toen ik later keek zag ik dat ik een aantal smsjes had ontvangen van 7778 waar ik mij nooit voor aangemeld had. Ik keek en zag dat ik een sms had ontvangen die ik moest bevestigen maar dat heeft mijn telefoon zelf gedaan zonder mijn toestemming. Ook heb ik niet gehoord dat ik sms kreeg normaal hoor of voel ik dat ( trillen). Bij mij is er 4.50 afgeschreven wat ik belachelijk vind dat dat zo maar kan zonder mijn toestemming!!!!!
Badge
Welkom op het forum Joor! Vervelend dat u bij de klantenservice niet verder bent geholpen, mijn excuses hiervoor. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken. Ik ga de kosten voor u vergoeden. Update: Ik heb de kosten vergoed, u ziet de verrekening op de factuur van april. Laïla


Beste Laila,

Ik heb hetzelfde gehad en bij mij is er 4,50 afgeschreven zonder dat ik ooit toestemming heb gegeven zijn er een aantal smsjes verzonden en ontvangen waar ik niets vanaf wist. Ik vind dat dat niet kan en hoop dat je mij kan helpen.

Mvg, Ireland
Badge
@Ireland,

Welkom op het forum. Dat is inderdaad vervelend. Graag bekijk ik wat ik hierin voor u kan betekenen. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar. Ik adviseer u om uw telefoonnummer te blokkeren voor betaalde sms-diensten via www.smsdienstenfilter.nl.

Laïla
Via nummer 7778 is er zonder mijn toestemming 1,5 euro afgeschreven van mijn rekening.

Er is naar dit nummer twee maal een sms verstuurd met aanmelding voor deze sms dienst, dit heb ik niet gedaan.

Nu las ik op het internet dat dit een spookdienst is die zich activeert via een batterij update app.



Op de site van T mobile zag ik dat deze klanten uit coulance tegemoed kwam.

Jammer dat de klantenservice van Telfort alleen maar zegt dat het mijn eigen schuld is en dat ik zelf uit moet kijken wat ik download.

Het zou fijn zijn als er wat meer aan gedaan werd. Het is oplichting! http://forum.telfort.nl/images/smilies/mad.png

Kan ik via de Opta wel een klacht indienen over deze sms service?


Via sms dienstencentrum is dit inmiddels geblokkeerd.

Alvast bedankt!



Netjes opgelost dus van Telfort, ik hoop dat ze dat in mijn geval ook zullen doen, de kosten zijn n.l. Al behoorlijk opgelopen. Vandaag ook in dit forum mijn casus uitgelegd. Ik lees ook op dit forum (vandaag dus pas ontdekt), dat relatie met gebruikersnaam koffiemok, de rechten en plichten van de provider uitlegt. Goed initiatief dit forum dus, waarin klanten samen met de leverancier tot een verbeterende dienst komen.
Groet b scharrenberg

Reageer