Spoedoverboeking gedaan maar volgens Telfort niks binnen

• 18 september 2015
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Vanmorgen om 9.30 spoedoverboeking gedaan en is binnen maximaal 1,5 uur binnen bij begunstigde maar volgens Telfort rekening niet betaald terwijl hij toch echt overgeboekt is. Nu nog steeds blokkade op telefoon Telfort heeft mij nergens van op de hoogte gebracht .via bericht op feb krijg ik geen reactie op mail word niet gereageerd, kan zelf niet bellen door de blokkade.
Ik wil dat dit nu snel opgelost word.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hoe vervelend ook voor je en alle moeite die je doet, maar Telfort hanteert 5 werkdagen voor het verwerken van je betaling. Misschien zinvol om een volgende keer te voorkomen en meer tijd en energie te steken in het op tijd betalen.
Badge +2
Daarnaast is hoe dan ook de snelste manier om een spoed betaling goed te laten landen én jezelf daarna te laten blokkeren altijd door zelf (bijv even met een andere mobiel) de klantenservice te bellen. Tenslotte wil jij Telfort met spoed ergens toe bewegen..

In ieder geval een fijn weekend!
Badge +2
Deblokkeren*
En daarnaast ter aanvulling: op het moment dat je belt kan je bijvoorbeeld aangeven dat je hebt overgemaakt en of je daar een bewijs van kan mailen oid. Kortom; bellen is sneller.
Fout van telfort want telfort blijft het proberen om van oude rekening af te schrijven terwijl er een ander rekeningnummer is doorgeven dat is het grote probleem dus Tuut-tuut niet direct zo oordelen maar het is al opgelost
Reputatie 8
Badge +16

.......
dus Tuut-tuut niet direct zo oordelen maar het is al opgelost

Ik oordeel op basis van de informatie die jij zelf verstrekt. Vaak is het namelijk aan de klant zelf te wijten dat er een betalingsachterstand ontstaat. En om heel eerlijk te zijn, je weet zelf best rond welke tijd je factuur afgeschreven wordt, als je dan zelf een stukje controle had gedaan (zeker als je net een ander rekeningnummer het opgegeven) had je eerder kunnen betalen en was je zeker niet tegen een blokkade aangelopen. Ik oordeel hard, maar wel eerlijk.
Nou ik zal je zeggen ik ga ervan uit dat telfort het dan goed doet en ja ik zag pas na 2 weken nadat ik dus geblokkeerd was dat mijn telefoonrekening er niet afgegaan was aangezien ik een 1,5 week voordat m'n nieuwe rekening kwam ik het rekeningnummer gewijzigd heb en telfort heeft mij nooit ergens over bericht niet via post en niet via mail of sms dus dan ligt de fout niet bij mij maar bij telfort en het slaat nergens op dat je na 2 weken te laat betalen al geblokkeerd word terwijl je altijd je rekeningen optijd betaald

Reageer