Sorry wil webcare dit even voor me oppakken, mijn dank is groot

• 31 december 2016
  • 17 reacties
  • 575 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo luitjes :)

Ik heb gisterochtend een topic aangemaakt, met als titel ineens mail en hoge rekening, echter dit topic is eerst door mezelf en later door webcare in de verkeerde rubriek gezet, hij staat nu in het kopje mobiel abbonement en het gaat om mijn huistelefoon

Ik heb vanmorgen de klantenservice al gebeld en die snapt er ook niets van, willen jullie alsjeblieft even naar dit topic van mij kijken, ik heb geen zin om straks een rekening van 159 euro te krijgen

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling, en dank voor jullie moeite als jullie er even naar willen kijken 🙂

17 reacties

Reputatie 3
Maak je geen zorgen, het is een Telfort-probleem, ook bij mij staan alle gesprekken berekend, ik heb ook onbeperkt vast bellen en hetzelfde probleem op "Mijn Telfort". Komt wel goed:$
Reputatie 3
Badge
Ohhhhhhhhhhhh echt Aragorn, meen je niet, ik kreeg zelfs een mail voor evt afsluiting zoals je denk ik in m,n vorige post kan lezen

Zelfs de klantenservice komt er niet uit

Thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Aragorn voor je berichtje :)

Ik wens je een goede en fijne jaarwisseling 🙂
Reputatie 3
Nog altijd niet opgelost!! Telfort? Graag reactie!
Reputatie 3
Badge
Goedemorgen Aragon

Dank voor je hulp, het is opgelost, maar wel ZONDER enige hulp van Telforts kant, zoals je weet kwam de klantenservice er ook niet uit, ze versturen nooit zulke mailtjes zoals ik heb gehad zeiden ze, maar ik heb hem wel gehad, en ik was niet de enige op het forum die dit overkomen is, hulp van Telfort gehad nee, jammer genoeg niet en het topic staat er al even op, net zoals m,n eerste topic hierover dat eerst door mezelf verkeerd geplaatst was, foutje van mezelf dus, en daarna door webcare bij mobiel abonnement was gezet en nu bij gewoon bellen is geplaatst, helaas zoals ik al schreef geen reactie

Okee de feestdagen zaten ertussen, ze werken een lijstje af van binnen komen van een vraag of hulp, maar waarom wel bijv een mail beantwoorden die er pas een dag opstaat, wel steeds m,n topic verplaatsen, maar geen reactie of hulp krijgen

En ik hou niet van zulke mailtjes met dreiging tot afsluiten als je je van geen kwaad bewust bent, altijd alles betaald heb, geen enkele keer hebben ze niet af kunnen schrijven, altijd keurig op tijd konden ze betalingen van m,n rekening afschrijven, alle nummers klopte, geen rare nummers, geen ander belgedrag, ik heb netjes alles nagelopen bij mijn alles in 1 en er was echt niets veranderd, nummers die ik had gebeld waren herkenbaar voor mij. je durft dan echt geen gebruik meer te maken van je huistelefoon na zo,n mail van de kant van Telfort.

Dus ik moest m,n mobiel in die dagen gebruiken tot er duidelijkheid was, alleen die heeft ook maar een beperkte bundel, maar er kwam geen duidelijkheid van Telforts kant, plus de 50 cent om toch met m,n huistelefoon om opheldering te vragen aan de klantenservice, het heeft niets geholpen, niet geholpen door klantenservice en helaas ook niet op dit forum

Ik zag eergister nacht dat er een rekening van 39,50 klaarstond op mijn Telfort, die gister echt binnen kwam hier, de 39 euro voor m,n alles in 1 en de 50 cent kosten om naar de klantenservice te bellen die er ook helemaal niet uitkwamen.

Je bent op de hoogte Aragon, dank voor je hulp 🙂
Badge +13
Dank voor je hulp, het is opgelost

het heeft niets geholpen, niet geholpen door klantenservice en helaas ook niet op dit forum

Hi Chicka, vervelend dat we je nog steeds niet hebben kunnen helpen! We zijn vanochtend nog steeds bezig geweest met topics en privéberichten van vóór de jaarwisseling. Daarom komt je oorspronkelijke topic pas nu boven drijven.

Kun je me je naam en volledige adres doorgeven privébericht? Na ontvangst van die gegevens kunnen we je verder helpen.
Tip: zet in je forumprofiel je klantnummer en mobiele telefoonnummer (alleen voor ons zichtbaar), dan is de kans nog groter dat we je snel kunnen helpen. Je vindt je klantnummer in de bevestigingse-mail van je abonnement.
Reputatie 3
Badge
Hallo Jurgen dank voor je reactie

M,n oorspronkelijke topic is 3x verplaatst in die tussentijd, 1x door mij verkeerd geplaatst en door webcare is m,n topic nog 2x verplaatst, zie m,n oude gestarte eerste topic over dit onderwerp, dus dat hij nu pas komt boven drijven daar geloof ik niet zo in

Dat jullie het druk hebben snap ik ook, maar waar wil je me nu nog mee helpen, waarom moet ik je nu dan een pb sturen, er is nu duidelijkheid gekomen doordat m,n factuur klaar stond, dat schreef ik ook aan Aragorn,

Maar de mail die jullie hebben gestuurd met dreigen met afsluiting daar ben ik het helemaal niet mee eens en niet van gediend, nog nooit is er een incasso bij mij mislukt, al een jaartje of 15, 16, 17 zolang ik bij Telfort ben niet

Bij klantenservice kunnen ze zeggen zulke mail versturen we nooit, en de Klantenservice kon mij niet verder helpen over de kosten etc, die snapte er zelf ook niks van, en kwamen er niet uit, maar ik kreeg wel de rare mail wel van jullie, en kon en durfde daardoor geen gebruik meer te maken van m,n gewone huistelefoon terwijl ik niets anders of raars heb gedaan met m,n belgedrag als andere maanden, ook heb ik niets gewijzigd in m,n pakket

Dus leg me maar uit Jurgen, waarom moet ik je nu nog een pb sturen, waar wil je mij nu nog mee helpen, als er nu duidelijkheid is na bijna een week zonder hulp van Telfort, en ik het niet eens ben met rare mailtjes van jullie kant
Het betreffende mailtje van jullie kant heb je kunnen zien en lezen in m,n eerste/vorige topic wat je hebt gesloten, wat wil je nu dan nog uitzoeken?

Met een vriendelijke groet, en nog de beste wensen voor 2017
Reputatie 3
Nog altijd staat in mijn verbruik een vermelding van de volle kosten......Ik ga er uiteraard van uit dat de facturen blijven kloppen, maar het is zeer irritant.

Verder sluit ik me aan bij Chicka, voor wat betreft dat boven komen drijven.:8 Ik begrijp de drukte echt wel, maar ik moet zeggen dat "Mijn Telfort" er niet op vooruit is gegaan.....
Reputatie 3
Badge
Hier ook Aragorn, ik heb het net nagekeken, weer de kosten erbij, hier hoef je de klantenservice niet voor te bellen, scheelt je weer 50 cent, want ze zeggen wij zien niets, het is okee etc, en we weten niet wat er aan de hand is en klaro, net als met dat rare dreig mailtje

Ik moest dat mailtje toesturen ivm mogelijke phising, heb in m,n vorige topic om het mail adres gevraagd, maar geen reactie van Telfort, ook gister niet toen m,n topic ineens kwam boven drijven

Ik ga Jurgen of wie het ook oppakt van webcare maar wel een PB sturen ivm de kosten die nu alweer zichtbaar zijn bij onbeperkt bellen, wie weet krijgen we daar wel duidelijkheid over, ik blijf goede moed houden met Telfort, maar leuk is anders zoals het allemaal gaat, en Aragon misschien komt er voor jouw dan ook duidelijkheid met de vermelding van nu alweer van de volle kosten

PB verstuurd naar Jurgen
Reputatie 8
Badge +17
Is hier ook:

terwijl hier ook "Bellen Onbeperkt Vast" en "Bellen Onbeperkt Mobiel" actief is:

het lijkt er dus op dat die kosten wel in het overzicht komen maar niet berekend worden.
Als de factuur klopt zou ik me niet zo'n zorgen maken, oftewel: "boeie"...

en de factuur staat hier onveranderd strak op €36,50

gewoon een storm in een glas water!
Reputatie 3
Badge
Kees-Jan normaal stond er bij onbeperkt bellen bij het overzicht wat jij laat zien, gebruik/totaal 0.00, en als je dan een dreig mail krijgt over afsluiten en je bel gedrag etc, terwijl je je van geen kwaad bewust bent, denk je er wel anders over als een storm in een glas water
Badge +7
Maar de mail die jullie hebben gestuurd met dreigen met afsluiting daar ben ik het helemaal niet mee eens en niet van gediend, nog nooit is er een incasso bij mij mislukt, al een jaartje of 15, 16, 17 zolang ik bij Telfort ben niet

Hi, Chicka. Ik kan me de bezorgdheid goed voorstellen!

Met behulp van je gegevens, ben ik er gelukkig achter gekomen dat er vanuit Telfort geen e-mail is verstuurd over een gedwongen beeindiging. Dat komt overeen met wat de telefonische klantenservice heeft aangegeven.

(Edit: de e-mail was verstuurd door het bedrijf dat sinds 1 januari 2017 onze facturatie verzorgt. Er zijn helaas een aantal onterechte waarschuwingse-mails verstuurd door een instellingsfout aan hun kant.)

Ik heb per privébericht een e-mailadres met je gedeeld waar je de e-mail naar kan sturen, zodat wij deze kunnen onderzoeken.
Reputatie 3
Badge
Mail is verzonden, ik hoop dat ik het goed heb gedaan
Reputatie 3
Dat lijkt me dan inderdaad vals alarm door een spam-mail. Echter eerder werden de kosten voor vast bellen in het overzicht niet weergegeven, stond altijd op 0, dat was handig, omdat je zo de wérkelijke kosten (in mijn geval mobiel bellen en 0900 nummers bijvoorbeeld) meteen kon zien! Ik vind het geen verbetering. Factuur zal wel kloppen inderdaad, dus ook ik maak me geen zorgen daarover.
Reputatie 3
Badge
Nee Aragorn, het was geen spam-mail

Na het sturen van mijn mail en onderzoek van Jurgen, kwamen ze erachter dat Telfort deze mail wel zelf had gestuurd, er is wel wat mis gegaan, het is waarschijnlijk een procesfout geweest aan de kant van Telfort, Jurgen gaat het nog verder nakijken, een aantal controle,s doen.

Webcare kan hier niets aan doen dat die mail verstuurd is, ik ben al blij dat er nu naar gekeken word, maar ik zeg eerlijk, ik ben echt wel geschrokken van die mail, en durfde mijn huistelefoon niet meer te gebruiken
Badge +13
Hi Chicka,

De e-mail was verstuurd door het bedrijf dat sinds 1 januari 2017 onze facturatie verzorgt. Er zijn helaas een aantal onterechte waarschuwingse-mails verstuurd door een instellingsfout aan hun kant.

Excuses voor het ongemak en dank voor je geduld 🙂
Reputatie 3
Badge
Hallo Jurgen, laat ze mij dan de volgende keer overslaan, dat kan m,n hart niet aan hoor, dat rikketik ding is al helemaal niet goed, ik was blij dat ik nog bel minuten op m,n mobiel had, ik durfde echt niet meer met m,n huis telefoon te bellen.

Weet de klantenservice nu ook dat zulke mailtjes dus wel voor kunnen komen

Excuses is aanvaard, dank voor je hulp
Hier het zelfde probleem dat er bij het vaste telefoonverbruik kosten worden vermeld.
Als dit een verbetering is dan mag je deze wat mij betreft terug draaien.
(in mijn abo is telefoon afgekocht.)

Graag een duidelijk antwoord van webcare dat de kosten wel vermeld worden
bij verbruik maar later niet op de factuur terecht komen omdat deze zijn afgekocht.

Reageer