beantwoord

Sms over achterstand maar ik heb de factuur inmiddels voldaan

• 27 mei 2013
  • 2 reacties
  • 2252 keer bekeken

Hallo,
Ik krijg net een berichtje binnen dat er nog een achterstand staat. Deze heb ik 24-05 betaald via online bankieren. Het berichtje vermeld dat ik moet betalen om afsluiting te voorkomen, wat ik dus al gedaan heb.

- Cjmhaynes
icon

Beste antwoord door Denise 28 mei 2013, 10:23

Welkom op het forum cjmhaynes!

Heb je het bedrag overgemaakt naar 9275549 t.a.v. Telfort? En als betalingskenmerk jouw 06-nummer/klantnummer? Dan moet het in orde komen. Zoals Matthijs1986 al aangeeft kan de verwerkingstijd maximaal vijf werkdagen duren. Pas dan zie je dit ook terug in Mijn Telfort.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Hallo,
Ik krijg net een berichtje binnen dat er nog een achterstand staat. Deze heb ik 24-05 betaald via online bankieren. Het berichtje vermeld dat ik moet betalen om afsluiting te voorkomen, wat ik dus al gedaan heb.

- Cjmhaynes

Een verwerking van een betaling kan tot 5 werkdagen duren.
Om evt. afsluiting te voorkomen zou ik je persoonlijk aanraden uitstel van betaling aan te vragen, zodat de binnenkomst van je betaling niet 'te laat' is, en je dus tijdelijk afgesloten wordt. Uitstel van betaling aanvragen kan via de klantenservice.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum cjmhaynes!

Heb je het bedrag overgemaakt naar 9275549 t.a.v. Telfort? En als betalingskenmerk jouw 06-nummer/klantnummer? Dan moet het in orde komen. Zoals Matthijs1986 al aangeeft kan de verwerkingstijd maximaal vijf werkdagen duren. Pas dan zie je dit ook terug in Mijn Telfort.

Denise

Reageer