beantwoord

SMS dat de bundel is verbruikt.

• 18 april 2012
  • 2 reacties
  • 1795 keer bekeken

Badge +1
Kreeg zojuist een SMS dat ik de 1024 mb heb verbruikt voor deze maand, terwijl de mijn app en de telfort website aan geven dat ik nog 770 mb tegoed heb deze maand.
Foutje aan telfortzijde neem ik aan?
icon

Beste antwoord door Laila 19 april 2012, 11:38

Wat in Mijn Telfort/BelStatus staat is correct, u heeft de sms onterecht ontvangen. Bij 'details van mijn gebruik' kunt u zien tot wanneer uw verbruik is bijgewerkt. Uw factuur is inderdaad automatisch geïncasseerd, uw betalingsoverzicht wordt momenteel verkeerd weergeven in Mijn Telfort. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak en de verwarring.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +1
Ik zag ook nog dat ik een "betalingsachterstand" heb op de site van Telfort voor mobiel. Ook dat klopt niet, want het is afgeschreven 🙂
Badge
Wat in Mijn Telfort/BelStatus staat is correct, u heeft de sms onterecht ontvangen. Bij 'details van mijn gebruik' kunt u zien tot wanneer uw verbruik is bijgewerkt. Uw factuur is inderdaad automatisch geïncasseerd, uw betalingsoverzicht wordt momenteel verkeerd weergeven in Mijn Telfort. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak en de verwarring.

Laïla

Reageer