sms belstatus

• 26 juni 2012
  • 5 reacties
  • 1697 keer bekeken

Ik heb zaterdag een mail verzonden naar Telfort met het volgende:

Goede middag,

Ik heb vandaag 23-06-2012 een BelUpdate ontvangen met de vermelding dat ik halverwege mijn bundel periode ben en dat ik tot 08-07-2012 nog 0 minuten heb maar ik heb maar 67 min in Nederland gebruikt en heb aan extra kosten iets meer dan 10 euro verbruikt dat kan ik ook zien in mijn account. Ik denk dat er een foutje in de sms zit maar dat wil ik wel graag zeker weten voor dat ik mijn zakelijke mobiel weer ga gebruiken.
Kunt u dit voor mij nakijken?

Nu weet ik wel dat er nog geen 5 werkdagen voorbij zijn maar het kan toch niet waar zijn dat je meer dan 1 dag nodig hebt om na te kijken of er hier een foutje is gemaakt?

Het gaat hier over een zakelijk abonnement en ik wil graag mijn mobiel weer gebruiken zonder dat ik het gevoel heb dat ik extra kosten ga krijgen.

Zijn er meer mensen die dit wel eens mee maken hoe is dat toen opgelost?

Met vr groeten,

M Klopman

ps het referentienummer is CM120623000063

5 reacties

Badge
Welkom op het forum JEFMAR! Graag kijk ik dit voor u na. Hiervoor heb ik uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres nodig. Maak deze gegevens kenbaar in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 aan mij.

Update: Gegevens ontvangen. Uw vraag van 23-06 is vandaag (28-06-2012 09:33) door de zakelijke klantenservice beantwoord. Het sms'je wat u heeft ontvangen is foutief, onze excuses voor de verwarring. Onze IT-afdeling is bezig om dit op te lossen. U heeft nog 250 minuten over van uw tegoed (300 minuten).

Laïla
Hello,

I have the same problem. I received today a message from Belupdate that I have 0 minutes left, but this is not true. I checked online the Belstatus and I have 70 minutes left.

Can something be done about this ?

George,
Badge +2
@gnsinca,

Dat klopt, de gegevens in het ontvangen sms-bericht kloppen niet. Onze excuses voor de ontstane verwarring.

Daphne
Dear Daphne,

As an English speaking client of Telfort, please use English, since there is no built-in translator on th forum.

About the errors, will they be corrected in the future or its a permanent error that I will have to get used to it ?

Kr,
George
Badge
@gsinca,

You don't have to get used to it, we are working to resolve this issue.

Laïla

Reageer