beantwoord

Slordigheid Telfort

• 12 juni 2012
  • 12 reacties
  • 3648 keer bekeken

Badge
Wie kan mijn helpen met mijn eerste factuur, want hier kloppen enkele gegevens niet. 0900 nummer van de klantenservice hiervoor bellen lijkt mij niet slim.

Zijn er ook Telfort winkels waar ik met mijn vragen en klachten kan of kan dat alleen via belachelijk 0900 klantenservice nummer waar je voor moet betalen! Klantenservice hoort een gratis nummer te zijn zoals de naam al doet zeggen: KLANTENSERVICE!!

Vandaag zie ik voor het eerst mijn online factuur. Ik ben nog geen maand klant en ik heb al meerdere slechte ervaringen met Telfort. Ten eerste krijg ik pas vandaag een MIJN TELFORT wachtwoord om gebruik van te kunnen maken. Hiervoor is mij een wachtwoord gestuurd die het niet doet. De site was een dag later ook niet meer bereikbaar voor het maken van MIJN TEFORT. Meerdere malen hierover gebeld en op Telfort Forum over gehad. Telfort klantenservice zei toen dat de gebelde kosten met klantenservice gecrediteerd zullen worden. Ten 2de zou ik een sms ontvangen over de status van mijn belbundel omdat MIJN TEFORT tijdelijk niet werkt. Dit is mij nooit gebeurd. Ten derde krijg ik vandaag mijn online factuur binnen en daar brengen jullie de kosten met het bellen met klantenservice in rekening!! Als laatste vraag ik me af hoe het kan dat ik binnen 3 weken mijn eerste factuur binnenkrijg. Nu moet ik dus meer betalen voor minder!! Hoezo krijg ik niet precies over 1 maand mijn eerste factuur? Verdienen jullie daar meer aan? Zo ja, dan wil ik zeggen dat het voor mij nadelig werkt!!

Om dit snel opgelost te krijgen vraag ik de klantenservice mij op te bellen.

Edit moderator: topics samengevoegd. Dit forum is geen vervanging van de klantenservice. Als u geen hulp of advies van andere gebruikers wenst te ontvangen kunt u onze telefonische klantenservice bellen of ons contactformulier gebruiken.
icon

Beste antwoord door Laila 14 juni 2012, 12:18

@telfortnr1,

Ik heb het voor u nagekeken en geef u graag een toelichting.

Ten 2de zou ik een sms ontvangen over de status van mijn belbundel omdat MIJN TEFORT tijdelijk niet werkt. Dit is mij nooit gebeurd.
U heeft niets ontvangen omdat het probleem met Mijn Telfort hieraan gekoppeld was. U zult vanaf nu gewoon de BelStand en BelUpdate sms ontvangen, mijn excuses voor het ongemak.

Ten derde krijg ik vandaag mijn online factuur binnen en daar brengen jullie de kosten met het bellen met klantenservice in rekening!!
Onderaan de factuur ziet u een verrekening, dat is de vergoeding voor het bellen naar de klantenservice die mijn collega voor u in orde heeft gemaakt. Dit bedrag is zelfs meer dan waarvoor u naar de klantenservice heeft gebeld.

Als laatste vraag ik me af hoe het kan dat ik binnen 3 weken mijn eerste factuur binnenkrijg. Nu moet ik dus meer betalen voor minder!! Hoezo krijg ik niet precies over 1 maand mijn eerste factuur? Verdienen jullie daar meer aan? Zo ja, dan wil ik zeggen dat het voor mij nadelig werkt!!

Uw abonnement is ingegaan op 21 mei 2012. De factuur wordt altijd een paar dagen nadat de factuurperiode is afgelopen opgemaakt. Uw factuurperiode loopt van de 1ste tot de 1ste. Vandaar dat u op 5 juni uw eerste factuur heeft ontvangen. Uw eerste factuur wijkt af van de volgende facturen die u zult ontvangen. U wordt gefactureerd voor de periode vanaf de aansluitdatum tot het eind/begin van de factuurperiode (21-05 tot 01-06). En u betaalt de abonnementskosten altijd een maand vooruit (01-06 tot 01-07). U betaalt niet meer voor minder, maar u betaalt precies voor wat u krijgt.

Laïla
Bekijk reactie

12 reacties

Probeer de volgende keer al je frustratie eens in 1 bericht te stoppen
Badge
Probeer de volgende keer al je frustratie eens in 1 bericht te stoppen
jou heb ik hier niet nodig dus opzouten
Reputatie 8
Badge +16
Rustig aan maar... één post is inderdaad voldoende.

Daarnaast mag je best iets vriendelijker zijn naar medeforumgebruikers...
En mijn PM volgooien met onzin mag je ook laten.
Badge
jonge zoals ik al zeg. Deze post ik hier niet voor jou of andere medeforumgebruikers. ik probeer mijn probleem opgelost te krijgen dus ga je eigen probleem posten. kom niet hier
................ Deze post ik hier niet voor jou of andere medeforumgebruikers........................

je weet wat voor forum dit is?
https://forum.telfort.nl/over-forum-feedback-250/welkom-op-telfort-forum-25881/#post287040
Badge
goedenavond nelly jacoba, slaap lekker
dank je, jij ook!

Badge
@telfortnr1,

Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
@telfortnr1,

Ik heb het voor u nagekeken en geef u graag een toelichting.

Ten 2de zou ik een sms ontvangen over de status van mijn belbundel omdat MIJN TEFORT tijdelijk niet werkt. Dit is mij nooit gebeurd.
U heeft niets ontvangen omdat het probleem met Mijn Telfort hieraan gekoppeld was. U zult vanaf nu gewoon de BelStand en BelUpdate sms ontvangen, mijn excuses voor het ongemak.

Ten derde krijg ik vandaag mijn online factuur binnen en daar brengen jullie de kosten met het bellen met klantenservice in rekening!!
Onderaan de factuur ziet u een verrekening, dat is de vergoeding voor het bellen naar de klantenservice die mijn collega voor u in orde heeft gemaakt. Dit bedrag is zelfs meer dan waarvoor u naar de klantenservice heeft gebeld.

Als laatste vraag ik me af hoe het kan dat ik binnen 3 weken mijn eerste factuur binnenkrijg. Nu moet ik dus meer betalen voor minder!! Hoezo krijg ik niet precies over 1 maand mijn eerste factuur? Verdienen jullie daar meer aan? Zo ja, dan wil ik zeggen dat het voor mij nadelig werkt!!

Uw abonnement is ingegaan op 21 mei 2012. De factuur wordt altijd een paar dagen nadat de factuurperiode is afgelopen opgemaakt. Uw factuurperiode loopt van de 1ste tot de 1ste. Vandaar dat u op 5 juni uw eerste factuur heeft ontvangen. Uw eerste factuur wijkt af van de volgende facturen die u zult ontvangen. U wordt gefactureerd voor de periode vanaf de aansluitdatum tot het eind/begin van de factuurperiode (21-05 tot 01-06). En u betaalt de abonnementskosten altijd een maand vooruit (01-06 tot 01-07). U betaalt niet meer voor minder, maar u betaalt precies voor wat u krijgt.

Laïla
Badge
laila, in uw reactie hier zegt u: Onderaan de factuur ziet u een verrekening, dat is de vergoeding voor het bellen naar de klantenservice die mijn collega voor u in orde heeft gemaakt. Dit bedrag is zelfs meer dan waarvoor u naar de klantenservice heeft gebeld. In mijn e-mail zegt u over het zelfde onderwerp dit: Onderaan de factuur ziet u een verrekening, dat is de vergoeding die mijn collega voor u in orde heeft gemaakt. Ik zie echter dat dit niet volledig de kosten dekt, ik heb het alsnog voor u in orde gemaakt. Het restant wordt verrekend met de factuur van juli. Welke moet ik aanhouden en wat bedoelt u met: Dit bedrag is zelfs meer dan waarvoor u naar de klantenservice heeft gebeld. Over welk bedrag heeft u het? Met vriendelijke groet.
Badge
@telfortnr1 ,

U moet aanhouden wat er op het forum staat. Dus het volgende:Onderaan de factuur ziet u een verrekening, dat is de vergoeding voor het bellen naar de klantenservice die mijn collega voor u in orde heeft gemaakt. Dit bedrag is zelfs meer dan waarvoor u naar de klantenservice heeft gebeld.

Ik was iets te snel met reageren waardoor mijn eerste reactie niet klopte, deze heb ik vervolgens aangepast. U ontvangt blijkbaar notificatie per e-mail waardoor u ook nog mijn foutieve reactie heeft gelezen. Ik dacht in eerste instantie dat alle kosten naar servicenummers op uw factuur waren gemaakt door te bellen naar de klantenservice. Later bleek dit toch niet het geval te zijn toen ik de specificatie ging bekijken. Daar zag ik dat u twee keer naar de klantenservice heeft gebeld, dat was totaal €3,15. De rest waren gesprekken naar andere servicenummers (zie specificatie). De klantenservice heeft €5,00 voor u gecrediteerd (zie "Correcties voorgaande periode"). De vergoeding was dus meer dan het daadwerkelijke bedrag wat u kwijt was aan de telefonische klantenservice.

Laïla

Reageer