beantwoord

Slechtste service ooit

• 4 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 350 keer bekeken

Hoe kan een bedrijf zo met haar klanten omgaan??14 dagen geleden ging er iets fout aan de kant van Telfort met mijn betaling. Ik kreeg een brief dat ze niet wisten waar de betaling voor was en het geld werd terug gestuurd vervolgens heb ik opnieuw een betaling gedaan en ondanks dat de betaling binnen was werd ik afgesloten. Vervolgens nog een keer via iDeal betaald en nog steeds niet aangesloten wat een incompetent zooitje is het bij Telfort nu vragen ze ook nog €25 aansluitkosten. Ik ben zelden in mijn leven zo kwaad geweest omdat mijn dochter studeert en echt internet nodig heeft. Ik zit ondanks alle leugens van de telefonisten nog steed zonder internet.
mijn vraag is waar kan ik mijn klachten indienen en bij wie moet ik wezen om alle kosten zoals een mobiele belbundel van meer dan €100 plus alle ongemakken en ergenissen verhalen.
NOOIT BIJ TELFORT INTERNET NEMEN. Het is een ongeorganiseerd zooitje
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 oktober 2018, 10:22

Hoi Paul1959, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je bent afgesloten en daar ontzettend van baalt. Dat is ook zeker geen pretje. Ik ben er daarom meteen ingedoken. Ik zie dat je inmiddels betaald hebt en dat je weer aangesloten bent. De afsluiting is overigens gekomen doordat er nog een deel van de factuur van augustus openstond. Deze was dus niet volledig betaald. Vandaar dat de je de herinneringen hebt gekregen en vandaar ook dat de aansluitkosten in rekening gebracht worden. Ik kan hier zo niets aan doen jammer genoeg.
Bekijk reactie

7 reacties

Automatische incasso, en dan weet Telfort niet waar betaling voor is? 🤔
Was geen automatische incasso maar een contante storting. Incasso kan wel eens mislopen
Reputatie 6
Badge +7
Oja sinds wanneer loopt een incasso mis dan? heb het nooit meegemaakt wel als je uiteraard zelf een blokkade erop heb staan dan wel maar anders werkt dat perfect.
Als je je klantnummer in je profiel zet, dus niet op dit Forum, dan weet webcare wie je bent,
welke aansluiting en dan kunnen zij je eerder helpen.
Dan gaan zij hun best doen om het uit te zoeken.

Hier op het Forum worden vragen opgepakt naar binnenkomst, het oudste eerst.

Dit zijn andere manieren voor Contact met Telfort

Als je er dan niet uitkomt, kan je zo een Klacht indienen bij Telfort

Het gebeurd wel eens bij Telfort dat een automatische incasso niet lukt aan Telforts zijde.
Dit terwijl er niets gestorneerd is, geen blokkade en dat er voldoende saldo op stond.
Ook soms een onverklaarbare mail of SMS, zeker met dat combivoordeel.
Heb ik ook gehad, dus er kan wel degelijk iets verkeerds gaan.
Reputatie 6
Badge +7
Ik zeg ook niet dat het niet kan maar hier heb ik nooit gehad (en hoop ook niet mee te maken)
Was geen automatische incasso maar een contante storting. Incasso kan wel eens mislopen

Stond het kenmerk of de reden van betaling omschreven?
Als dit niet het geval is, kan er inderdaad wel eens iets mis gaan jammer genoeg.
Maar dan lijkt het mij wel te linken aan naam. adres en bankgegevens.
Dit lijkt mij niet aan de orde met een iDeal link?
Dan komen de gegevens toch automatisch mee?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Paul1959, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je bent afgesloten en daar ontzettend van baalt. Dat is ook zeker geen pretje. Ik ben er daarom meteen ingedoken. Ik zie dat je inmiddels betaald hebt en dat je weer aangesloten bent. De afsluiting is overigens gekomen doordat er nog een deel van de factuur van augustus openstond. Deze was dus niet volledig betaald. Vandaar dat de je de herinneringen hebt gekregen en vandaar ook dat de aansluitkosten in rekening gebracht worden. Ik kan hier zo niets aan doen jammer genoeg.

Reageer