Sim-only geactiveerd minder tegoed ontvangen

• 16 februari 2012
  • 10 reacties
  • 3529 keer bekeken

Badge
Ik heb een Telfort abo gekocht om over te stappen van Telfort prepaid.
Door omstandigheden niet eerder in de gelegen te activeren. Ingang abo was 8/2, pas 15/2 geactiveerd.

Eerste gebruiksperiode

Uw abonnement is in deze gebruiksperiode ingegaan. Uw eerste gebruiksperiode is eenmalig korter dan een maand (8 Februari - 8 Maart). Uw tegoed is daarom lager dan uw normale maandtegoed. Het aangepaste tegoed staat per bundel vermeld.

abo activatie gelukt maar waarom beltegoed verminderd? Ik begrijp dit niet. Kunt u mij uitleggen waarom ik een gedeelte ontvang ipv het hele abo? Zonder mijn toestemming wordt 1/4 van mijn abo verwijderd

In mijn contract staat: Tot eind feb.12 geen aansluitkosten, en de eerste 2 jaar korting op maandbedrag. In Mijn Telfort staat heel wat anders, zie onder:

Totale kosten
Abonnement € 0,00 per maand (inclusief korting)
Extra verbruikskosten: € 0,00
Totale kosten € 0,00

Graag uw reactie

10 reacties

Badge +7
Uw gegevens zijn bekend. Ik ga het voor u nakijken, ik kom hier later vandaag op terug.

Laïla
Badge
Dank je wel, ik wacht je reactie af
Badge +7
Op uw eerste vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, ik ben het nog aan het uitzoeken. U had ook een opmerking over de kosten in Mijn Telfort. Uw abonnement is net ingegaan, BelStatus moet de gegevens nog verwerken. Uw abonnementskosten in BelStatus worden nog bijgewerkt, nog even geduld. Uw totale abonnementskosten per maand kunt u terugvinden bij 'Mijn abonnement'.

Laïla
Badge
Beste Laila en je collega's

Het spijt mij voor je, je bent nog niet van mij af

1.
Vandaag constateerde ik nog meer onjuistheden in mijn belstatus in Mijn Telfort

Contract met Telfort afgesloten (Ordernr. 1202067924). staat ook zo op Mijn abonnement: Telfort sim only 75 (24 mnd), € 3,95 (Na 24 maanden € 6,95 p/mnd) en 300 smsjes per maand, € 5,95 per maand (Na 24 maanden € 6,95 p/mnd).. Aanbieding (+ Tijdelijk geen aansluitkosten t.w.v. €14,95) is geldig bij activatie voor het einde van februari 2012. Startdatum abonnementskosten: 08/02/2012.

Na activatie op 15/02/12 blijkt niet alleen 1/4 saldo VERDWENEN, maar zie ik vandaag ook dat het contract eenzijdig veranderd is in €16,44/mnd. Dit accepteer ik niet, Telfort pleegt contractbreuk. Ik verzoek je dit uit te zoeken en te corrigeren.

Bij Details van mijn gebruik, kosten mijn sms-jes niets ????

2.
Het contactformulier op telfort.nl werkt NIET.

Na 3x opnieuw te moeten inloggen om een bericht te kunnen versturen is het antwoord:

Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/post.doAn error occurred!
Badge +7
Er wordt contact met u opgenomen voor een toelichting.

Laïla
Badge
Mijn geduld raakt op.

22-2 ben ik gebeld, excuses etc en het zou verholpen worden.

we zijn één hele week verder en er is nog n i e t s gewijzigd in de fout, nog steeds ben ik 1/4 deel van mijn bel- en sms-tegoed kwijt, èn betaal ik 6,50 per maand meer dan contractueel overeengekomen

Waarom duurt dit zolang? Ik wil antwoord
Badge +7
Er is gisteren geen contact met u opgenomen voor een terugkoppeling?

Laïla
Badge
Nee, alleen vorige week woensdag

ik ga niet thuis wachten of er misschien misschien een telefoontje komt, ik ben overal bereikbaar op me 06
Badge +7
Dat wij verwachten wij ook niet van u. Ik zorg ervoor dat er contact met u wordt opgenomen.

Laïla
Badge
Laila, bedankt.

Vandaag je collega gesproken. Ik wacht het nu even af.

groet,
P

Reageer