Retour kosten rekening per post

• 17 april 2018
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Zojuist heb ik het maandbedrag overgemaakt, maar zie nu dat ook bij mij onterecht de kosten van de factuur per post in rekening zijn gebracht. Graag terugstorting - en anders verreken ik met het volgende maandbedrag.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hans, welkom op het forum! Indien je het wenst dan kan ik ervoor zorgen dat je de facturen per mail ontvangt. Als je ze namelijk per post ontvangt dan kost dit maandelijks 1,95 euro extra.
Als ik dit voor je moet wijzigen ontvang je de volgende factuur per mail en zal ik de kosten van de factuur voor je vergoeden. In afwachting van jouw reactie.
Dat is in orde. Zet de papieren factuur maar stop en stuur de rekening voortaan per mail. Graag de onterechte kosten retour. Dank en groet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hans, ik moet helaas teruigkomen op mijn vorige reactie. Omdat je de facturen betaalt via acceptgiro dan worden deze standaard per post verstuurd. Dit kan niet worden uigezet en hiervoor betaal je echter ook kosten voor. Indien je de factuur per automatische incasso betaalt dan hoeft deze niet meer per post worden verstuurd. Mocht je nog vragen of omerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Dag Stephen, Daarvoor heb ik bij mijn weten nooit extra betaald. Elke maand hetzelfde standaard bedrag, 5,53 euro. Vandaar dat de vorige factuur opviel. Als jullie dat terugdraaien dan zal ik een automatische incasso instellen. Waar vind ik dat formulier?
Volgens mij kan je dat in MijnTelfort instellen.
Reputatie 8
Badge +16
Dat klopt inderdaad Hans! Ik heb je andere facturen bekeken en zie het bedrag niet staan. Ik vermoed dat dit heeft te maken met het nieuwe systeem waarop we zijn overgestapt. Overigens zie ik dat dit een bedrag van €1,95 hoort te zijn in plaats van €2,54 euro. Wil je dat ik dit alsnog voor je ga uitzoeken? Het staat wel vast dat er voor het versturen van de facturen per post er een bedrag in rekening wordt gebracht.
Indien je toch wilt wijzigen naar automatische incasso dan ontvang ik ter verificatie graag je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht.

Reageer