De rekening van april is euro 1,40 ... Dit is raar want mijn contractkosten alleen is al euro 22,50 !?
Nu krijg ik de rekening van mei; euro 64,60 ... Dit is veel te veel !
Dus wat doe ik, ik boek de rekening van april en mei terug ... Wat blijkt nu; Door storing is er een verkeerde rekening van april gestuurd (te weinig) en deze is gecorrigeerd met de rekening van mei (te veel) ! Helaas, wordt ik hiervan als klant niet van op de hoogte gebracht ...
Er ging dus iets fout bij jullie waardoor dus 2 rekeningen (april en mei) niet klopten, maar jullie verzuimen hiervan de klant op de hoogte te brengen, en ik dus middels telefoon (kosten) moet proberen te achterhalen wat er aan de hand is !? ...
Vanochtend krijg ik van Telfort een aanmaning dat mijn rekening april (1,40) en mei (64,60) teruggeboekt is en of ik deze wil betalen, dus ik heb vanochtend euro 66,- betaald ...
Dus wederom is de rekening van april (1,40) dubbel betaald !!
Kunt u mij uitleggen hoe t komt dat bij Telfort op 24 mei nog steeds niet bekend is dat mijn rekening van april, op 20 april is betaald samen met de rekening van maart aan KPN ... Dit duidt op een communicatie stoornis tussen KPN en Telfort ...
Dit is het betalingskenmerk van mijn betaling (70,10) aan KPN op 20 april 2018; 0050 0032 3781 2781, 20-04-2018 03:10 (omschrijving: 000001056010297), hiermee kunt u bij KPN de betaling verifiëren !!
Beste antwoord door Stephen
Hallo didier, welkom op het forum! Over de rekeningen van KPN die jij hebt ontvangen kan ik geen uitspraken doen. Je hebt namelijk een abonnement bij Telfort. Ik zou voor de zekerheid contact opnemen met KPN hierover.
Je facturen heb ik zojuist bekeken. De factuur van april bestond inderdaad uit een bedrag van 1,40 euro. Dit bedrag zijn de verbruikskosten en niet de abonnementskosten.
De abonnementskosten van de maand april zijn in rekening gebracht met de factuur van mei. Hierover heb je inderdaad geen bericht van ons ontvangen. Excuses hiervoor.
De reden waarom de factuur van mei zo hoog is, is omdat er 19,60 euro aan verbruikskosten zijn gefactureerd. Deze kosten zijn gemaakt door het bellen naar servicenummers zie ik.
Het bedrag van 1,40 euro is in geen geval voor een tweede keer in rekening gebracht. Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen hierover graag tegemoet.
Bekijk reactie
Je facturen heb ik zojuist bekeken. De factuur van april bestond inderdaad uit een bedrag van 1,40 euro. Dit bedrag zijn de verbruikskosten en niet de abonnementskosten.
De abonnementskosten van de maand april zijn in rekening gebracht met de factuur van mei. Hierover heb je inderdaad geen bericht van ons ontvangen. Excuses hiervoor.
De reden waarom de factuur van mei zo hoog is, is omdat er 19,60 euro aan verbruikskosten zijn gefactureerd. Deze kosten zijn gemaakt door het bellen naar servicenummers zie ik.
Het bedrag van 1,40 euro is in geen geval voor een tweede keer in rekening gebracht. Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen hierover graag tegemoet.