Rekening KPN (was telfort)

• 27 januari 2012
  • 10 reacties
  • 4119 keer bekeken

Badge +1
Ik zag dat vandaag door KPN het bedrag van 79,44 van mijn rekening is afgehaald. Normaal was de naam Telfort maar sinds dit jaar dus KPN.

Normaal is het elke maand 20,44. Ik heb een aanvraag open staan naar VDSL en dit kostte rond de 16 euro administratiekosten. Ik zou dus verwachten dat er ongeveer 37 euro afgeschreven zou worden.

Kunnen jullie vertellen waarom dit bedrag zo hoog is?

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als het goed is, heb je een gespecificeerde factuur gehad...

Daarop zou het terug te vinden moeten zijn.
Badge +1
Ahh juist. Het was even zoeken maar ik heb het gevonden. Het betreft verhuiskosten die doorgevoerd zijn, maar waarvan telfort ze zou crediteren;

"Ik heb voor u de verhuizing in gang gezet. De 19e van december wordt deze verbinding opgeleverd. Het oude modem kunt u gewoon blijven gebruiken, u krijgt wel een andere (Zyxel 2602HN-F1) maar deze kunt u ook ipv het modem wat u nu gebruikt terug sturen.

Er zullen overigens wel kosten in rekening worden gebracht maar deze heb ik ook meteen gecrediteerd."

Wordt dit dan de volgende maand gecrediteerd?
Badge +7
Excuus hiervoor, ik ben dit aan het uitzoeken. U hoort van mij zodra er meer informatie over bekend is.

Henk
Badge +1
Is hier al iets meer bekend over?
Badge +7
@Wimlem,

Excuus voor het uitblijven van een dergelijke reactie. Afgelopen maand is bij alle klanten het abonnementsgeld onder naam van KPN BV geïncasseerd. Aankomende maand zal er weer Telfort BV op de rekening staan. Voor meer informatie kunt u op onze storings-pagina terecht.

Henk
Badge +1
@Wimlem,

Excuus voor het uitblijven van een dergelijke reactie. Afgelopen maand is bij alle klanten het abonnementsgeld onder naam van KPN BV geïncasseerd. Aankomende maand zal er weer Telfort BV op de rekening staan. Voor meer informatie kunt u op onze storings-pagina terecht.

Henk

Dat was al duidelijk 🙂 Het gaat om in de verhuiskosten die niet doorberekend zou worden.
Badge +7
De verhuiskosten worden op de volgende factuur verrekend. Dit zal waarschijnlijk de eerste, uiterlijk de tweede week van maart op uw rekening staan. :)

Henk
Badge +1
De verhuiskosten worden op de volgende factuur verrekend. Dit zal waarschijnlijk de eerste, uiterlijk de tweede week van maart op uw rekening staan. :)

Henk

top ! Bedankt! 🙂
Badge +1
Er is in februari niks berekend voor de internetverbinding. Hier werd dus € 21,44 ingehouden. Deze maand is er gewoon weer € 21,50 van mijn rekening gehaald.

De verhuiskosten waren € 59,-. € 59,- minus € 21,44 is volgens mij nog €37,56 wat er over blijft 🙂.

Kan hier weer naar gekeken worden?
Badge +1
Ik zag net dat de vorige maand wel weer € 21,44 op mijn rekening bijgeschreven was. ik snap geloof ik niet helemaal hoe het werkt bij jullie 🙂

Reageer