beantwoord

Rekening digitenne

• 15 januari 2019
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Hallo
Ik heb een rekening ontvangen die niet klopt In de bevestiging tijdens de digitenne bestelling staat duidelijk 5 euro per stuk x2 =10,00 nu heb ik een factuur ontvangen waarop 30,32 staat voor december en januari Terwijl december al betaald is 10,33 Dus en teveel en dubbel betaald mijn klantnummer telfort is *********.
En kpn is ********* op naam van G de Roos uit Brummen factuurnummer *********.

Admin: persoonsgegevens verborgen i.v.m. je privacy.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 16 januari 2019, 13:15

Hoi Nylo! Je gegevens heb ik verborgen, zodat niet iedereen die meer kan zien. Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega heeft aangegeven dat de korting op de 2e factuur verrekend wordt. Sorry dat het niet goed is gegaan, dat had natuurlijk wel gemoeten. Heb je nog verdere vragen? Stel ze gerust 🙂.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Haal die gegevens uit deze mail want dat is niet handig, je kan dit daarna via de privé aan de medewerker van Telfort alsnog doorgeven
Hoe doe ik dat
Reputatie 8
Badge +17
Heb je een ander abo bij Telfort afgesloten bv naar het nieuwe glas
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Nylo! Je gegevens heb ik verborgen, zodat niet iedereen die meer kan zien. Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega heeft aangegeven dat de korting op de 2e factuur verrekend wordt. Sorry dat het niet goed is gegaan, dat had natuurlijk wel gemoeten. Heb je nog verdere vragen? Stel ze gerust 🙂.

Reageer