beantwoord

Prijs van abonnement na migreren van Telfort naar KPN

• 15 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 1
  • Liefhebber
  • 75 reacties

Ik ben nieuwsgierig hoe het in de toekomst gaat uitpakken met mijn vroegere abonnement bij Telfort nu deze door KPN is overgenomen.

Technisch is de overgang afgelopen weekend soepel verlopen zonder enig probleem.

Ik heb ook reeds via Mijn Kpn een nieuwe emailadres kunnen aanmaken.

Nu kan ik op hetzelfde overzicht ook zien wat mijn abonnement bij KPN inhoud : die was bij Telfort Internet + Vast Bellen , en is ook zo omschreven bij KPN.

Echter bij de Totaal kosten zie ik € 38,25 staan i.p.v. van de € 34,25 die ik afgelopen maanden betaalde.

Ik heb eind vorig jaar bij Telfort onbeperkt vast bellen opgezegd aangezien ik hier weinig gebruik van maak door mobiel te bellen.

Ik heb reeds via een chat met een KPN medewerker gesproken en die vertelde mij wat ik als abonnementsprijs bij Telfort betaalde hetzelfde is bij KPN. Maar waarom zie ik in het overzicht dan toch een ander totaal bedrag. Hij vertelde mij mijn eerstvolgende afschrijving op mijn bankrekening van KPN in de gaten te houden voor november dit jaar. 

Is er straks toch een kans dat er weer het hoge bedrag afgeschreven gaat worden, inclusief onbeperkt vast bellen.?

Edit:

Ik zie al wat er gebeurd, bij KPN wordt het totaal bedrag zichtbaar gemaakt zonder de korting van 4 euro die ik op internet heb, vast bellen is ook met korting van 2,5 euro. Als je klikt op details / wijzigen zie je het bedrag van € 34,25 wat ik tot op heden betaalde.

icon

Beste antwoord door jimny 16 oktober 2020, 05:51

Als je in mijn Kpn bent ingelogd kun je het juiste bedrag vinden als je op abonnements - extra opties klikt zie je precies het bedrag wat je verschuldigd bent.

Na de overgang naar Kpn kun je alle vragen betreffende je abonnement bij  KPN stellen 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je in mijn Kpn bent ingelogd kun je het juiste bedrag vinden als je op abonnements - extra opties klikt zie je precies het bedrag wat je verschuldigd bent.

Na de overgang naar Kpn kun je alle vragen betreffende je abonnement bij  KPN stellen 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @mrs, zo te zien is het inmiddels duidelijk geworden en klopt de prijs toch wel :slight_smile:  Doordat jouw abonnement nu bij KPN is ondergebracht, is het voor ons niet meer te zien. Mocht je nog vragen over het abonnement hebben kan je deze bij de KPN collega's stellen, bijvoorbeeld op het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) of via de chat.

Reputatie 1

Het antwoord is duidelijk, maar had ik ondertussen al zelf zoekend, ook gevonden op de KPN website.

Is toch ietwat slordig om de prijs in het overzicht bij totale kosten zonder korting te laten zien, dit zorgt voor verwarring bij klanten. 

Hopelijk is de vraag en het antwoord hierop afdoende voor elke oud-Telfort klant die op de KPN site zijn totale kosten bekijkt.

Indien er onverhoops iets fout gaat zal ik inderdaad contact zoeken bij de helpdesk of het forum van KPN.

Ik zag pas te laat dat ik mijn aanwezigheid door kan trekken op het forum van KPN, maar als ik vragen of problemen heb , dan open ik een nieuwe account op het KPN forum.

Voor de moderators op dit Telfort, bedankt. Wellicht dat jullie ook overgaan naar het KPN forum in de toekomst, dat zou handig zijn met technische problemen die kunnen optreden.

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan me voorstellen dat het voor verwarring zorgde inderdaad! In de loop der tijd zijn er veel verschillende Telfort pakketten geweest, met verschillende prijzen. Zoveel verschillende pakketten heeft KPN niet voor ons, maar door te werken met individuele kortingen blijf je hetzelfde houden als wat je voorheen had :slight_smile:

Voor de moderators op dit Telfort, bedankt. Wellicht dat jullie ook overgaan naar het KPN forum in de toekomst, dat zou handig zijn met technische problemen die kunnen optreden.

Graag gedaan, ook namens mijn collega's! Wij gaan met jullie mee inderdaad, naar het KPN forum. Als je daar een vraag stelt kan je ons in de toekomst weer tegenkomen :slight_smile:

Reageer