beantwoord

Prijs 4g versneller

• 14 juli 2015
  • 10 reacties
  • 375 keer bekeken

Ik heb vorige maand 4 g aangevraagd voor de actie prijs van 2,50 eur normaal 5 euro en was per maand verwisselbaar
nu staat op mijn factuur de prijs van 5 euro en kan ik niet meer terug heeft iemand hier ervaring mee ?
icon

Beste antwoord door Christy 20 juli 2015, 19:38

@ Rudie.leeftink,

Zoals afgesproken, heb ik het voor je uitgezocht. Het klopt dat er op dit moment een aanbieding is om de InternetVersneller 4G aan te zetten voor € 2,50. Dit geldt echter alleen voor verlengende klanten. Dit is hoe het op telfort.nl staat: "voor huidige klanten met een databundel van 1000 MB die hun abonnement verlengen, kost de InternetVersneller 4G € 2,50 per maand." Jouw contract is op 13 februari ingegaan, dus dit is niet samen gegaan met een verlening. Voor jou kost de bundel dus € 5 per maand.

Als je wilt, kan ik de bundel weer voor je uitzetten. Laat je mij het weten als dit nodig is?

Christy
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +1
@ Rudie.leeftink,

Dat is vervelend! Het is goed te begrijpen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Wil je mij jouw naw-gegevens, geboortedatum, 06-nummer en e-mailadres sturen in een privébericht? Als ik deze gegevens heb ontvangen, kan ik de rekening voor je nakijken. Ik zoek het graag voor je uit.

Christy
@ Rudie.leeftink,

Dat is vervelend! Het is goed te begrijpen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Wil je mij jouw naw-gegevens, geboortedatum, 06-nummer en e-mailadres sturen in een privébericht? Als ik deze gegevens heb ontvangen, kan ik de rekening voor je nakijken. Ik zoek het graag voor je uit.

Christy
Reputatie 4
Badge +1
@ Rudie.leeftink,

Bedankt voor jouw privébericht met de gevraagde gegevens. Ik heb alles voor je nagekeken en ik heb hierover nog een paar vragen.
  • Waar heb jij de InternetVersneller 4G aangezet?
  • Waar heb jij zien staan dat deze €2,50 is? De bundel is namelijk inderdaad €5.
  • Waar zie jij de kosten staan? Ik kan de InternetVersneller 4G namelijk nog niet terugzien op jouw facturen.
Ik wacht op jouw reactie.

Christy
@ Rudie.leeftink,

Bedankt voor jouw privébericht met de gevraagde gegevens. Ik heb alles voor je nagekeken en ik heb hierover nog een paar vragen.

- Waar heb jij de InternetVersneller 4G aangezet?
- Waar heb jij zien staan dat deze €2,50 is? De bundel is namelijk inderdaad €5.
- Waar zie jij de kosten staan? Ik kan de InternetVersneller 4G namelijk nog niet terugzien op jouw facturen.

Ik wacht op jouw reactie.

Christy

Heb het in juni aangezet op de site van telfort was aanbieding van 5 euro voor 2,50 euro kon het maandelijks aan en uitzetten nu probeer ik het uit te zetten maar lukt niet
Reputatie 4
Badge +1
@ Rudie.leeftink,

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Ik ga dit verder voor je uitzoeken. Zodra ik hier meer duidelijkheid over heb, laat ik het jou weten.

Christy
Reputatie 4
Badge +1
@ Rudie.leeftink,

Zoals afgesproken, heb ik het voor je uitgezocht. Het klopt dat er op dit moment een aanbieding is om de InternetVersneller 4G aan te zetten voor € 2,50. Dit geldt echter alleen voor verlengende klanten. Dit is hoe het op telfort.nl staat: "voor huidige klanten met een databundel van 1000 MB die hun abonnement verlengen, kost de InternetVersneller 4G € 2,50 per maand." Jouw contract is op 13 februari ingegaan, dus dit is niet samen gegaan met een verlening. Voor jou kost de bundel dus € 5 per maand.

Als je wilt, kan ik de bundel weer voor je uitzetten. Laat je mij het weten als dit nodig is?

Christy
@ Rudie.leeftink,

Christy

dank je wel voor je tijd
Ja dan wil ik graag dat de bundel weer uitgezet wordt
dank je
Reputatie 4
Badge +1
@ Rudie.leeftink,

Graag gedaan hoor. Ik heb de bundel zojuist uitgezet voor je.

Christy
@ Rudie.leeftink,

Graag gedaan hoor. Ik heb de bundel zojuist uitgezet voor je.

Christy

Hallo
vandaag is mijn nieuwe periode ingegaan maar de 4 g versneller staat nog steeds aan
er is mij gezegd dat de bundel uitgezet is niet dus
het is maar 5 euro maar toch
Reputatie 4
Badge +1
Er zit 1 maand opzegtermijn op deze bundel. Op 21 juli heb ik deze uitgezet dus dit zal per 21 augustus verwerkt worden. Sorry dat ik dit niet duidelijk heb aangegeven Rudie.

Reageer