beantwoord

Periode factuur is korter dan een maand

  • 27 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

We hebben nu een rekening gekregen die loopt tot 11 september tot 23 september.
waarom is deze zo kort
wordt er wat verandert wat wij niet weten?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 augustus 2019, 11:26

Hoi @Hanse-veurink, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je inmiddels al gebeld hebt over deze situatie. Het komt omdat je de facturatiedag hebt aangepast.

Mocht je nog meer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Hanse-veurink, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je inmiddels al gebeld hebt over deze situatie. Het komt omdat je de facturatiedag hebt aangepast.

Mocht je nog meer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.
Hallo @Hanse-veurink , heb je pas een nieuw abo of iets gewijzigd aan je abo?
Dan is het mogelijk dat er een tijdelijke verschuiving is in de facturatiedata.
Reputatie 3
Volgens mij is dat de verwerking van de tariefsverhoging of de belkosten.

Reageer