beantwoord

Papieren factuur stopzetten

• 23 september 2019
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Hoi, zou de papieren factuur ook voor mij kunnen worden uitgeschakeld?
Hartelijk dank.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 september 2019, 19:34

Hoi @Sirat, welkom op het forum. Ik ga met je meekijken hiernaar. Ik zie dat je al een 06-nummer op je forumprofiel hebt geplaatst, zou je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie") aan toe kunnen voegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jasper, ik heb al de door jouw genoemde informatie ingevuld bij extra informatie.
Ik zie ze staan, dank je. Daarmee heb ik het meteen kunnen wijzigen. Het kan zijn dat je nog een keer een factuur per post krijgt, daarna zal het alleen nog maar digitaal gebeuren 🙂
Hoi Jasper, ik heb al de door jouw genoemde informatie ingevuld bij extra informatie.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Sirat, welkom op het forum. Ik ga met je meekijken hiernaar. Ik zie dat je al een 06-nummer op je forumprofiel hebt geplaatst, zou je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie") aan toe kunnen voegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.

Reageer