beantwoord

Papieren factuur

  • 1 november 2017
  • 14 reacties
  • 563 keer bekeken

Ik krijg iedere maand een papieren factuur. Kan ik dat stopzetten? Ik heb voldoende aan de pdf

Hartelijke groet,
Wieger
icon

Beste antwoord door Stephen 1 november 2017, 09:49

Hallo Wieger, welkom op het forum! Ik heb zojuist de papieren factuur voor je uitgeschakeld. Je kan hem nog ontvangen deze maand maar daarna is het echt afgelopen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Wieger, welkom op het forum! Ik heb zojuist de papieren factuur voor je uitgeschakeld. Je kan hem nog ontvangen deze maand maar daarna is het echt afgelopen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hallo,
Wij krijgen ook een papieren factuur binnen van het mobiel abonnement.
Gaarne deze te stoppen, geen idee waar ik dat zelf kan doen.

Kunnen jullie ons daarmee helpen?

Bijvoorbaad bedankt.
Hallo,
Wij krijgen ook een papieren factuur binnen van het mobiel abonnement.
Gaarne deze te stoppen, geen idee waar ik dat zelf kan doen.

Kunnen jullie ons daarmee helpen?

Bijvoorbaad bedankt.


Webcare kan dat voor je doen.
Staat je 06- of klantnummer in je forumprofiel?
Dat weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Lein000, ik zie dat mijn collega dit vanaochtend voor je heeft gewijzigd.
Hallo,
Wij krijgen ook een papieren factuur binnen van het mobiel abonnement.
Ik deze stoppen, maar geen idee waar ik dat zelf kan doen.

Kunnen jullie ons daarmee helpen?

Bijvoorbaad bedankt.
Reputatie 4
Badge +6
Hi Emilia123, ook voor jou heb ik de papieren factuur stopgezet en ontvang je in de toekomst de factuur per e-mail 😳.
Ik wil graag af van de papieren factuur, kan dat geregeld worden? En voor toekomstige verzoeken, kunnen jullie dat mogelijk maken in Mijn Telfort? Bij een bank kan dat ook.
Reputatie 8
Badge +9
Hi PO1001036645, ik help je graag met het uitzetten van de papieren factuur! Wat voor abonnement heb je, waar deze nu aan staat? Zou je voor mij ook je postcode, huisnummer en eventueel mobiele nummer toe kunnen voegen in je Forum profiel? Dan zet ik 'm voor je uit. Er wordt door onze specialisten gekeken naar de mogelijkheid om zelf de papieren factuur aan of uit te kunnen zetten via Mijn Telfort 🙂 Ik weet nog niet op welke termijn dit zal zijn, maar ik hoop snel!
Heb mob.nr. toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +9
Dankjewel, ik zie het. De papieren factuur heb ik voor je uitgezet! Je ontvangt deze voortaan elke maand per e-mail 🙂
Ik zie dat het bij mij ook aanstaat, beetje overbodig en zonde van de kosten!
Jammer dat dit ook niet vermeld wordt bij het aangaan van het abonnement en je het ook niet zelf uit kunt zetten.
Kunnen jullie dit gelijk regelen??
Dank
Minnie Bos
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen MA Bos, dat is zonde inderdaad, ik help je graag om dit uit te zetten! De papieren factuur staat wel vermeld op je factuur wanneer deze aan staat. Kan je in je Forum profiel je postcode, huisnummer en klantnummer invullen? En wat voor abonnement heb je, waar de papieren factuur nu bij aan staat? Laat maar weten wanneer je ze hebt toegevoegd, dan kijk ik het voor je na.
Hallo Alexandra,

Ingevuld en abo is Telfort Basis 2015

Dank MA Bos
Reputatie 8
Badge +9
Dankjewel! Ik heb de papieren factuur bij deze uitgezet en je ontvangt deze voortaan digitaal, via e-mail 🙂

Reageer