beantwoord

Overstapservice online aangevraagd,maar gedeeltelijk verwerkt door Telfort.... dubbele kosten!

• 27 september 2016
  • 4 reacties
  • 654 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,

dat is een lekkere binnenkomer. Online de overstapservice bij Telfort aangevraagd voor internet, bellen en tv. Mijn nummerbehoud is doorgegeven aan Ziggo, de rest niet. Ik ben sinds 7 september klant bij Ziggo en Telfort.
Gebeld met de klantenservice. Die zien geen overstapservice aanvraag. Of ik een berichtje van Telfort hierover heb gehad? Nee, alleen een contract met wat ik aangevraagd heb. Ai jammer, dan kan Telfort niks voor me betekenen en moet ik zelf mijn abonnement bij Ziggo opzeggen.
Maar mijn nummerbehoud is wel goed gegaan. Hoe verklaart Telfort dat dan was mijn vervolgvraag. Die stond niet in het systeem, het nummerbehoud was nog niet verwerkt. Dan vind ik het wel vreemd dat ik gefactureerd wordt voor gemaakte belkosten........
De Overstapservice is gedeeltelijk uitgevoerd en niet zoals aangevraagd is mijn conclusie.
De uitsmijter van de klantenservice: u moet na een online aanvraag wel even checken of alles goed is gegaan bij Telfort.
Hoe dan? Bellen? Dan moet je geen online aanvraag mogelijk aanbieden als Telfort zelf twijfels heeft over de betrouwbaarheid..
En mijn extra kosten worden uiteraard niet vergoed. Dat was dan wel weer een duidelijk ntwoord........

Voor de rest, geen goed werkende onlineomgeving en een weinig begripvolle klantenservice.
Allemaal gemiste kansen.
Marco
icon

Beste antwoord door Leon 7 oktober 2016, 12:55

Hoi Marco, bedankt voor je privébericht! We zijn er samen uit gekomen. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +1
Hi Marco, welkom op ons forum! Jammer om te horen dat je zo'n stroeve start hebt bij ons!

Ik begrijp dus dat het nummerbehoud wel gelukt is, maar dat je nu met dubbele kosten zit en dat je Ziggo zelf inmiddels hebt opgezegd.

Ik kijk graag voor je na of ik kan achterhalen waar het mis is gegaan. Stuur me daarom alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer.

Bedankt alvast!
Badge +1
Hoi Marco, bedankt voor je privébericht! We zijn er samen uit gekomen. 🙂
Reputatie 1
Helemaal ok! :)

Groet,
Marco
Badge +1
Hi Marco,

Top! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂