beantwoord

Overstapservice, maar toch dubbele lasten?

• 22 maart 2019
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 3
Op 14 maart is mijn verbinding gestopt van NLEx en op 15 maart stond de monteur geplant. Ik heb de set van Telfort zelf aangesloten en binnen 5 minuten was ik weer online, dus dat liep redelijk goed. Maar tot mijn verbazing krijg ik vandaag (22-03-2019) een mail van NLEx dat een andere provider het contract opzegt per 23-03-2019. Er geld een maand opzegtermijn waardoor ik dus één maand (en 9 dagen) dubbel betaal. Die 9 dagen speling snap ik nog maar ik dacht dat bij het gebruik van overstapservice dubbele lasten juist voorkomen worden. Ik hoop dan ook dat Telfort met een passende oplossing komt en mij schadeloos stelt.

PS mijn gegevens staan op mijn profiel 😉
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 maart 2019, 14:19

Dag @Dduck. Dat is zeker geen leuke verrassing. Dat begrijp ik heel goed. Ik heb het direct voor je nagekeken en zie dat je op 12 februari je bestelling hebt geplaatst en daarbij gebruik hebt gemaakt van de Overstapservice. Ik zie aan deze kant dat er flink vertraging heeft gezeten in het doorgeven van de overstap. Die fout ligt dus bij ons. Niet meer dan eerlijk om de eerste maand abonnementskosten te vergoeden. Wil je een berichtje sturen in dit topic, zodra je jouw eerste factuur hebt ontvangen? 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Welke gewenste datum heb jezelf opgegeven betreffende de overstap toen je e.e.a. aanvroeg bij Telfort

https://internetshop.telfort.nl/internet-en-tv/
Reputatie 3
Hoi Jimny,
op de vraag "Wanneer wil je dat je Telfort Thuis pakket start?" heb ik dus 14 maart geantwoord. Helaas kon de monteur pas een dag later, maar dat is in mijn geval niet erg. Ik dacht eerst dan laat ik alles gewoon tot 15 maart aangesloten en werkend maar s ochtends op 14 maart was de verbinding weg. naar 5 minuten de NC van de stroom te hebben gehad kwam deze weer online (met een ander wan ip) dus ik ging er van uit dat de overstap naar Telfort daarmee klaar was. Op 15 maart kwam de monteur die ongebruikt retour ging en kon ik weer lekker surfen. Maar nu dat ik weet dat ik nog 9 dagen en 1 maand dubbel betaal surft dat een stuk minder prettig. De 9 dagen overlap vind ik prima zo zit je nooit zonder, maar die maand kan ik toch slecht slikken.

Groeten
Reputatie 8
Badge +18
Reactie Telfort hieronder
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Dduck. Dat is zeker geen leuke verrassing. Dat begrijp ik heel goed. Ik heb het direct voor je nagekeken en zie dat je op 12 februari je bestelling hebt geplaatst en daarbij gebruik hebt gemaakt van de Overstapservice. Ik zie aan deze kant dat er flink vertraging heeft gezeten in het doorgeven van de overstap. Die fout ligt dus bij ons. Niet meer dan eerlijk om de eerste maand abonnementskosten te vergoeden. Wil je een berichtje sturen in dit topic, zodra je jouw eerste factuur hebt ontvangen? 🙂
Reputatie 3

Hoi Natasja,

Dat kan de beste overkomen, ik heb ook wel eens last van vertraging hihi 🙊
Fijn dat het zo netjes word opgelost, zo gouw ik de factuur heb hoor je van me.
Ik betaal wel via auto. incasso dus misschien is dat nog wel een dingetje.💸

Bedankt en Gegroet,
Reputatie 8
Badge +9
Geen enkel probleem, @Dduck. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om de vergoeding al eerder door te voeren dan de eerste factuur is opgemaakt. Laat het me direct weten als de factuur klaarstaat, dan kan ik meteen voor je aan de slag.

Reageer