beantwoord

overstap en opzeggen

• 23 februari 2018
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Reputatie 1
ik ben overgestapt van Ziggo naar Telfort,
telfort zou de overstap regelen telefonisch afgesproken maar,
nu komt waarschijnlijk vergeten op te schrijven dus moest ik de overstap zelf regelen en dat is gelukt na 2 ,5 maand dus extra kosten.
contact opgenomen met telfort die zegt stuur de factuur en we storten het veschuldigde bedrag terug,
na 2 weken weer gebeld ....nee hoor meneer had u zelf moeten regelen 😞 ik zeg sorry..
we kunnen er niks over terug vinden en nog een prettige dag.
wat nu gewoon accepteren!! ik vind dit heel slordig.
icon

Beste antwoord door Stephen 24 februari 2018, 19:04

Hallo Teka, bedankt voor het versturen van de facturen. Ik heb zojuist de vergoeding aangemaakt voor de dubbele kosten.
Voor 20 oktober t/m december 2017 ontvang je een bedrag van in totaal 124,97 euro. Dit bedrag wordt binnen enkele dagen op je rekening gestort.
Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Teka, welkom op het forum! Ik zie inderdaad dat het eerder is toegezegd dat wij de dubbele kosten gaan vergoeden. Ik zie daarom ook geen reden om dit niet te doen. Zou je mij de facturen van november en december 2017 willen mailen? Deze zijn namelijk niet goed doorgekomen. Je kunt ze mailen naar het mailadres dat ik je via een privébericht kenbaar heb gemaakt.
De factuur van oktober 2017 ga ik wel vergoeden vanaf 20 oktober 2017 omdat je vanaf deze datum bij ons wordt gefactureerd.
Weet je toevallig ook op welke datum je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Teka, bedankt voor het versturen van de facturen. Ik heb zojuist de vergoeding aangemaakt voor de dubbele kosten.
Voor 20 oktober t/m december 2017 ontvang je een bedrag van in totaal 124,97 euro. Dit bedrag wordt binnen enkele dagen op je rekening gestort.
Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 1
Hartelijk dank Stephan voor de snelle feedback en het goed afhandelen.
het is netjes geregeld nogmaals dank hiervoor.

Mvg Teka
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 🙂

Reageer