beantwoord

Oudere facturen mobiele abonnement opvragen

• 24 april 2019
  • 10 reacties
  • 200 keer bekeken

Beste Telfort,

Hoe kan ik oudere facturen, langer dan 12 maanden geleden, kunnen ontvangen? Ik zou graag de facturen van januari t/m maart 2018 ontvangen.

Met vriendelijke groet,

PG77
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 25 april 2019, 13:24

Dag @PG77. Van harte welkom hier. Ik lees dat je graag de facturen van januari t/m april 2018 zou ontvangen. Dat kan ik voor je regelen. Gaat het om de facturen voor je mobiele abonnement? Ik heb nog enkele gegevens van je nodig om je facturen erbij te kunnen en mogen pakken. Zou je jouw Telfort Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode/huisnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de moderators). Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik voor je aan de slag.
Bekijk reactie

10 reacties

Excuses! Het gaat om de periode januari t/m april 2018.

Met vriendelijke groet,

PG77
Reputatie 7
Badge +9
Dag @PG77. Van harte welkom hier. Ik lees dat je graag de facturen van januari t/m april 2018 zou ontvangen. Dat kan ik voor je regelen. Gaat het om de facturen voor je mobiele abonnement? Ik heb nog enkele gegevens van je nodig om je facturen erbij te kunnen en mogen pakken. Zou je jouw Telfort Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode/huisnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de moderators). Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik voor je aan de slag.
Dag @Natasja - Telfort,

Als het goed is, heb ik de gevraagde gegevens nu ingevoerd. Het gaat inderdaad om de facturen van het mobiele abonnement van januari t/m april 2018.
@Natasja - Telfort: Ik ga er overigens vanuit dat het gaat om mijn huidige adresgegevens? Begin 2018 woonde ik nog op een ander adres.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @PG77. Ik heb je zojuist de facturen per e-mail toegestuurd. Laat je me weten of je deze in goede orde hebt ontvangen? 🙂
@Natasja - Telfort Ik heb 2 mailtjes ontvangen met daarin de facturen van januari en maart 2018. De facturen van februari en april 2018 heb ik helaas niet ontvangen, Zou ik deze nog kunnen krijgen? 😊
Reputatie 7
Badge +9
Dag @PG77. Gek dat je de overige facturen niet hebt ontvangen. Uiteraard kan ik je die alsnog toesturen. Als het goed is heb je wederom twee mailtjes ontvangen met daarin de facturen van februari en april 2018. Kan je mij nog even laten weten of je deze nu ook hebt ontvangen? 😄
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @PG77. Gezien ik geen reactie meer van je heb ontvangen, ga ik ervan uit dat je nu alle benodigde facturen hebt ontvangen. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.
@Natasja - Telfort Excuses voor mijn late reactie! Had een weekje vakantie 😉 Ik heb gezien dat ik inderdaad inmiddels alle facturen heb ontvangen. Mijn dank is groot!
Reputatie 7
Badge +9
Geen probleem, @PG77 . Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Goed om te lezen dat je alle facturen nu hebt ontvangen.☺

Reageer