beantwoord

Oudere facturen

• 7 april 2017
  • 6 reacties
  • 506 keer bekeken

Hoi,

Ik zou graag oude facturen (begin 2016) inzien, om precies te zijn de facturen van januari 2016, februari 2016 en maart 2016. Hoe kan ik dit het snelste in mijn bezit krijgen?
icon

Beste antwoord door Stephen 7 april 2017, 17:33

Hallo r.visscher87, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan me uiterste best doen om je de facturen zo snel mogelijk te sturen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo r.visscher87, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan me uiterste best doen om je de facturen zo snel mogelijk te sturen.
Dit geldt voor mij ook, ik zou ook graag de eerste drie facturen van 2016 ontvangen.
Mag ik hierover ook een privebericht sturen en zo ja aan wie?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tessvk, de gegevens die ik aan r.visscher87 vroeg mag jij mij ook sturen via een privébericht zodat ik je verder van dienst kan zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Hoi,

Ik zou graag oude facturen (begin 2016) inzien, om precies te zijn de facturen van januari 2016, februari 2016 en maart 2016. Hoe kan ik dit het snelste in mijn bezit krijgen?

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb je zojuist de facturen gemaild. Heb je deze ook ontvangen?
Hi,

Dankje, ik heb ze ontvangen!
Reputatie 8
Badge +16
Hi,

Dankje, ik heb ze ontvangen!

Bedankt voor de bevestiging! 🙂

Reageer