Oudere facturen

• 24 februari 2017
  • 7 reacties
  • 575 keer bekeken

Goede middag,

Graag zou ik mijn facturen van 27 december 2015 en van 25 januari 2016 willen ontvangen.
Ik zie in mijn overzicht dat ik niet verder terug kan dan 27 februari 2016.

Ik hoor graag hoe ik aan de gewenste facturen kom.
Vriendelijke groet,
Machteld

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Machteld, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Machteld! Ik heb je de facturen zojuist gemaild. Kun jij dit bevestigen?
Bedankt voor jouw gegevens Machteld! Ik heb je de facturen zojuist gemaild. Kun jij dit bevestigen?

Hoi Stephen,
Nee, ik heb de facturen niet ontvangen.
Heb je ze gestuurd naar **************@hotmail.com? Ik heb ze in elk geval daar niet ontvangen, en ook niet in de spambox.
Reputatie 8
Badge +17
Kijk eens in je @telfort.nl mailbox, waarschijnlijk staan ze daar...

Hoi Stephen,
Nee, ik heb de facturen niet ontvangen.
Heb je ze gestuurd naar xxxxxxxxxxxxxxxxx? Ik heb ze in elk geval daar niet ontvangen, en ook niet in de spambox.

Ik zou je mailadres verwijderen van dit openbare forum.
Dit nodigt uit tot spam.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Machteld, ik zag dat de facturen niet zijn verzonden, excuses hiervoor. Zojuist heb ik deze naar je hotmail verzonden.
Kun je nogmaals kijken? Bij voorbaat dank!
Hallo Stephen,
Ja hoor, de facturen zitten in mijn mailbox.
Hartelijk dank!
Macheld

Hallo Machteld, ik zag dat de facturen niet zijn verzonden, excuses hiervoor. Zojuist heb ik deze naar je hotmail verzonden.
Kun je nogmaals kijken? Bij voorbaat dank!

Reageer