beantwoord

Oude factuur opvragen

• 14 juli 2017
  • 23 reacties
  • 499 keer bekeken

Ik wil graag een oude factuur opvragen van dec 2015 en jan en februari 2016.
icon

Beste antwoord door Stephen 18 oktober 2017, 13:15

Bedankt voor de gegevens mmetje! Ik heb voor je gekeken in het systeem en het klopt inderdaad dat de gevoerde gesprekken van langer dan 6 maanden geleden niet op de facturen staan weergegeven. Mocht je de facturen alsnog willen ontvangen dan stuur ik ze alsnog naar je op. In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo mmetje, welkom op het forum van Telfort! Je kunt de facturen inderdaad niet meer uit Mijn Telfort vissen nadat het abonnement is beëindigd. Graag help ik je daarom verder als je je postcode, huisnummer, e-mailadres en laatste drie cijfers van je IBAN naar mij stuurt in een los bericht. De facturen zal ik dan per e-mail naar je toe sturen.
Het gaat mij niet om het bedrag maar om de gesprekken die gevoerd zijn
Reputatie 8
Badge +2
Hi mmetje, dat kan ook hoor! De gesprekken staan er ook op vermeld. 🙂
Raar want ik heb gebeld en ze zeiden dat dat niet kon, niet van langer dan 6 mnd geleden
Ik wil graag een oude factuur opvragen van dec 2015 en jan en februari 2016. Ik heb nu al maanden geleden een vraag gesteld maar de oplossing is er nog niet. Er wordt niet gereageerd. Kan er iemand een reactie geven?
Reputatie 8
Badge +11
Dat schiet inderdaad niet op. Michael werkt niet meer bij Telfort dus een andere moderator moet het even oppakken.
Hopelijk duur het niet weer 3 maanden :8
Kan ik geen nieuwe moderator taggen dan?
Reputatie 8
Badge +11
Ik zou niet weten hoe. De kans op antwoord bij een ongevraagd privébericht is niet zo groot.
Maar, wat houd je tegen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mmetje, kun je je naam, adresgegevens, 06-nummer en ter verificatie je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer naar mij sturen in een privébericht? Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de gegevens mmetje! Ik heb voor je gekeken in het systeem en het klopt inderdaad dat de gevoerde gesprekken van langer dan 6 maanden geleden niet op de facturen staan weergegeven. Mocht je de facturen alsnog willen ontvangen dan stuur ik ze alsnog naar je op. In afwachting van jouw reactie.
Op die facturen staan dan ook de gesprekken?
Dan wil ik die heel graag ontvangen. Wordt dat per post verstuurd of email?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mmetje, juist niet. Facturen die ouder zijn dan 6 maanden geleden bevatten niet de gespreksspecificaties. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Nee daar ben ik niet voldoende over geinformeerd want het is voor mij zeer belangerijk. In de facturen staan ook de gesprekken vermeld dus dit is nogal vreemd dat jullie deze informatie en de facturen die toen verstuurd zijn niet meer hebben.
Waarom Weer geen antwoordt??
Ik wil een antwoordt waarom dat dit niet mogelijk is! Op de facturen van toen stonden ook de gesprekken dus moeten die er nog gewoon zijn. Waardeloze afhandeling van Telfort. Denk er toch hard over om over te stappen..ruim 3 maanden hiermee bezig en je wordt gewoon niet geholpen
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb eens zitten zoeken naar hoe het zit met het bewaren van dat soort gegevens, maar de bewaarplicht is al een paar jaar afgeschaft. Ik denk dus dat de gegevens er gewoon niet meer zijn.
Je kunt daar onder andere hier op Wikipedia het één en ander over vinden.
Reputatie 8
Badge +16
Beste mmetje. Zoals ik al zei bewaren wij alleen gespreksspecificaties tot en met 6 maanden terug. Alle gespreksspecificaties ouder dan 6 maanden worden niet meer bewaard door ons en zijn dus ook niet meer op de facturen van ouder dan 6 maanden te vinden. Het is dus niet mogelijk om jou iets op te sturen dat wij niet meer in bezit hebben.
Dan wil ik de facturen, wanneer worden die gestuurd?
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb de facturen zojuist naar je hotmail verzonden. Heb je deze ontvangen?
Ik heb ze ontvangen maar de specificatie van de gesprekken is tot 31 januari 2016, graag ontvang ik ook de maand februari
De abonnementskosten zijn wel voor de maand februari maar de specificatie gesprekken niet, dus graag ontvang ik die ook voor de maand februari
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mmetje, dat klopt. Deze staan weergegeven op de factuur van maart 2016 welke ik je zojuist heb gemaild.

Reageer