beantwoord

Oude facturen opvragen

• 21 februari 2020
  • 4 reacties
  • 223 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik ben overgestapt van Telfort naar een andere provider, maar zoek een nummer waarmee ik gebeld heb toen ik nog bij Telfort zat. Ik wil dus mijn facturen van die periode inzien, maar kan -uiteraard- niet meer inloggen bij Telfort. Hoe nu verder???

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 februari 2020, 08:21

Hoi @Run, welkom op het Telfort forum. Ik kan met je kijken of ik de oudere facturen kan terugvinden, over welke periode hebben we het hierbij? En wat voor abonnement, is dat mobiel of Thuis?

Als je voor een Thuis abonnement de postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt zetten kan ik daarmee zoeken. Als het over mobiel gaat heb ik daarnaast ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig. Zou je dat daar kunnen invullen en hieronder laten weten als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Run, welkom op het Telfort forum. Ik kan met je kijken of ik de oudere facturen kan terugvinden, over welke periode hebben we het hierbij? En wat voor abonnement, is dat mobiel of Thuis?

Als je voor een Thuis abonnement de postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt zetten kan ik daarmee zoeken. Als het over mobiel gaat heb ik daarnaast ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig. Zou je dat daar kunnen invullen en hieronder laten weten als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Run, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het al via een andere weg gelukt? Als ik de facturen nog voor je kan opzoeken weet je me te vinden.

Reputatie 1

Ik heb ze inmiddels gevonden. 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn om te lezen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen weet je me te vinden.

Reageer