beantwoord

Oude facturen opvragen

• 13 juni 2019
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen omdat ik geen Telfort meer heb. Hoe an ik de facturen van oktober en november 2018 opvragen?

alvast dank
Niels
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 juni 2019, 09:28

Hoi @nielsvancampen, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je op zoek bent naar een paar facturen. Deze kan ik je zeker sturen. Om welke dienst gaat het? Mobiel of Thuis?

Ook heb ik nog een aantal gegevens van je nodig. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en de laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @nielsvancampen, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je op zoek bent naar een paar facturen. Deze kan ik je zeker sturen. Om welke dienst gaat het? Mobiel of Thuis?

Ook heb ik nog een aantal gegevens van je nodig. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en de laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Hi Bart

Staat erin. Kun je me de facturen van oktober en noevmber 2018 mailen?
thanks
Niels
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt Niels. Ik heb de facturen meten gestuurd.
hebbes
Dank!!!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, mocht er nog een keer weer iets zijn. Laat het dan vooral weten. Fijn weekend.

Reageer