beantwoord

Oude facturen opvragen

• 5 juli 2018
  • 15 reacties
  • 195 keer bekeken

Hallo ik wil graag DIGITAAL oude facturen opvragen over de periode juni t/m december 2016
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 juli 2018, 14:23

Hallo adsl684858, ik neem het even over van Rozemarijn. Deze facturen van begin 2017 heb ik bij deze verstuurd! Doordat je maart 'oversloeg' bij de missende facturen heb ik die er voor de zekerheid ook bij gedaan, zodat je het overzicht zo volledig mogelijk hebt 🙂
Bekijk reactie

15 reacties

Wow, bedankt voor de snelle reactie! Een fijne dag verder!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo adsl684858, ik neem het even over van Rozemarijn. Deze facturen van begin 2017 heb ik bij deze verstuurd! Doordat je maart 'oversloeg' bij de missende facturen heb ik die er voor de zekerheid ook bij gedaan, zodat je het overzicht zo volledig mogelijk hebt 🙂
Hallo Rozemarijn,

Nogmaals bedankt voor de facturen van 2016. Ik kom nog even terug... Ik ben alles aan het bijwerken. Dus direct facturen downloaden zodat ik ze niet meer aan je hoef te vragen 🙂. Nu mis ik alleen nog de facturen van januari, februari en april 2017 in mijn eigen backup. Helaas staan die niet meer op Mijn Telfort. Kan ik deze alsnog van je krijgen als pdf? Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +4
Dank je wel voor je feedback, vwt301 🙂 In de mails die je hebt ontvangen staat een automatische tekst inderdaad. Het klopt dat sommige facturen momenteel niet zichtbaar zijn in Mijn Telfort, er wordt aan gewerkt om de missende facturen beschikbaar te maken. Laat het me weten als er nog onduidelijkheden zijn!
Reputatie 1
Hi @rozemarijn,

Nog even ter opmerking. In jullie mails waarin de gevraagde facturen zijn gestuurd, stelt u dat al mijn facturen te vinden zijn in mijn persoonlijke omgeving op jullie website. Dit is onjuist. Deze gevraagde facturen zijn daar niet terug te vinden (had het anders hier niet gevraagd😉).
Reputatie 1
Hi Rozemarijn, heb ze ontvangen thnx. Fijn weekend!
Reputatie 3
Badge +4
Hi @vwt301,

Net heb ik je de facturen per mail gestuurd. Laat je het me weten als je nog iets nodig hebt? Fijn weekend alvast!
Reputatie 1
Ha Rozemarijn,
Het gaat om de maanden jan-febr-mrt 2018. Klopt, het nr eindigt op 75
Reputatie 3
Badge +4
Hi @vwt301, zou je willen aangeven van welke maanden je deze wilt opvragen? Gaat het om het telefoonnummer dat eindigt op 75? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Goedemiddag, ik wil graag een aantal facturen 2018 opvragen van mijn mobiel abonnement.
Bedankt!
Reputatie 3
Badge +4
Hi @adsl684858,

Net zijn de facturen gemaild naar het genoemde adres. Wanneer je nog iets nodig hebt, hoor ik dat natuurlijk graag van je 🙂
Zal het nog lukken voor het weekend? #durftevragen
Hallo Rozemarijn, het gaat idd om een thuisabonnement. (Internet Standaard + Bellen & Bellen Onbeperkt Vast), Je mag de facturen opsturen naar info@c***********.nl.
Bedankt!
Reputatie 3
Badge +4
Hi adsl684858,

Goed dat je deze vraag stelt. Gaat het om een mobiel of thuis abonnement? Zou je, wanneer het om mobiel gaat, je profiel willen aanvullen met het 06-nummer waar het om gaat? Het nummer dat nu is ingevuld kan ik niet terugvinden in het systeem. Wanneer het om een thuis abonnement gaat, kan ik je de facturen sowieso opsturen. Ik hoor graag om welk abonnement het gaat, dan stuur ik de facturen naar info@info@c***********.nl.

Reageer