beantwoord

Oude facturen 2018 en 2019

• 14 april 2020
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, ik kan de facturen van 2018 en 2019 online niet meer vinden. Zou u mij die facturen kunnen kunnen mailen? Ik blijk mijn telefoonrekening toch te kunnen aftrekken van de belasting.

Ook de eerste facturen van 2020 zijn nog van Telfort, als ik mij niet vergis.

Ik vind het overigens erg onhandig dat ik mijn facturen opeens niet meer kan inzien en downloaden zoals dat voorheen gewoon over langere periode kon. Het heeft me veel tijd gekost.

Met vriendelijke groet,

Gertrud

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 april 2020, 11:18

@G.L. Prima, en dank voor het invullen van de gegevens! Ik stuur je de facturen per e-mail toe, naar het e-mailadres dat je ook voor jouw forumaccount gebruikt. Laat je me hier weten of je ze hebt ontvangen?

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @G.L. 

Ik vind het overigens erg onhandig dat ik mijn facturen opeens niet meer kan inzien en downloaden zoals dat voorheen gewoon over langere periode kon. Het heeft me veel tijd gekost.

Het is daarom verstandig om iedere maand de betreffende factuur c.q. facturen meteen te downloaden, op te slaan en eventueel te printen, zeker voor (semi)-zakelijk gebruik, zoals ik je vraag ook lees in het KPN-forum.

Dus die verantwoordelijkheid ligt echt bij jezelf en niet bij de provider.

Reputatie 1

Ja Jan, dat heb ik nu ook geleerd. Echter, dat ik mijn facturen altijd kon inzien en ook over een langere periode kon terug zien, maakte dat niet direct noodzakelijk.

Nu heeft de provider dingen heeft veranderd. Ik kon klaarblijkelijk niet vertrouwen op het inzichtelijk blijven van mijn data. Dan ligt de verantwoordelijkheid niet alleen bij mij. Maar reken maar dat ik alle facturen nu direct ga downloaden!

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @G.L., zeker als je ze gebruiken kunt voor de belastingaftrek, snap ik dat je de oude facturen nog wilt hebben. Ik help je graag verder.

Het gaat om de oude facturen van je mobiele abonnement, vermoed ik? Kan je voor mij nog je postcode, huisnummer, betreffende mobiele nummer, klantnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer toevoegen aan je forumprofiel? Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er voor je naar.

Reputatie 1

Het gaat om de volgende facturen: januari tot en met april 2018, december 2018. Alle andere facturen van 2018 en 2019 heb ik wel opgeslagen.

Reputatie 8
Badge +11

@G.L. Prima, en dank voor het invullen van de gegevens! Ik stuur je de facturen per e-mail toe, naar het e-mailadres dat je ook voor jouw forumaccount gebruikt. Laat je me hier weten of je ze hebt ontvangen?

Reputatie 1

Hartstikke bedankt! Ze zijn net binnen en nog op tijd!

Groeten, Gertrud

Reputatie 8
Badge +11

@G.L. Fijn om te horen Gertrud, en graag gedaan!

Reageer