Gelieve deze fout te corrigeren want toen ik met een medewerker had gebeld had hij mij gegarandeerd dat dit kosteloos kon omdat dezelfde aansluiting er niet was.
Mvg
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Hallo @ha1001780039 , welkom op het Telfort forum! In sommige nieuwbouwwoningen wordt inderdaad geen IS/RA-punt aangesloten zoals Galdor ook aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er op 15 januari ook contact is geweest met de afdeling die over de contracten gaat. Daarbij is de opzegging van het abonnement ingevoerd en is aangegeven dat er op het nieuwe adres wel een DSL verbinding van ons mogelijk is.
Ik heb je nieuwe adres ook gecontroleerd en het is daar inderdaad wel mogelijk om een Telfort abonnement aan te sluiten. Als er geen aansluiting van ons mogelijk is, kan het kosteloos gestopt worden binnen het jaarcontract. Je zit al buiten het jaarcontract, waardoor het maandelijks opzegbaar is. Doordat er in dit geval wel een aansluiting mogelijk is, kon het niet op die manier gestopt worden. In het gesprek van 15 januari is het opzeggen van het contract alsnog in gang gezet, waarbij de maand opzegtermijn in acht is genomen. Per 15 februari zal het abonnement gestopt worden.
Bekijk reactie
Ik heb je nieuwe adres ook gecontroleerd en het is daar inderdaad wel mogelijk om een Telfort abonnement aan te sluiten. Als er geen aansluiting van ons mogelijk is, kan het kosteloos gestopt worden binnen het jaarcontract. Je zit al buiten het jaarcontract, waardoor het maandelijks opzegbaar is. Doordat er in dit geval wel een aansluiting mogelijk is, kon het niet op die manier gestopt worden. In het gesprek van 15 januari is het opzeggen van het contract alsnog in gang gezet, waarbij de maand opzegtermijn in acht is genomen. Per 15 februari zal het abonnement gestopt worden.