vraag

Oplossing vandaag nog!!!

• 23 juli 2014
  • 12 reacties
  • 734 keer bekeken

CM140723000117

Ik heb een klacht, door omstandigheden had ik een betaalachterstand opgelopen, kan Telfort niks aan doen mijn eigen fout. Ik heb dan ook geen kik gegeven toen de boel afgesloten werd. Afgelopen week kwam eindelijk mijn salaris weer een binnen en ik heb de volledige achterstand voldaan! Dit was afgelopen zondag, maandag gebeld en er is hard toegezegd dat zodra in mijn telfort de achterstand volledig is ingelopen, word ik heraangesloten. Nu is de achterstand volledig ingelopen tot twee keer toe word er gezegd als alles weer op zwart staat vind heraansluiting plaats. Nu is dat het geval en moet ineens ook de huidige factuur waarvan de vervaldatum nog niet gepasseerd is ook betaald zijn. Met dat ongelofelijk trage systeem van jullie kan er dus nog een week overheen gaan voordat ik weer bereikbaar ben. Hier ben ik het niet mee eens, als ik mij niet aan afspraken word ik geblokkeerd en worden er heraansluitkosten gevraagd. Maar wat is jullie tegemoetkoming. Ik wil dat ALS ik de rekening betaal dat er geen heraansluitkosten gerekend worden, dan is dan de straf voor jullie niet oplettende personeel. Kan dit niet betaal ik niet, laat ik het voorkomen eis ik dat mijn nummer vrijgegeven word en stap ik gelijk over. De achterstand is voldaan, ik had er op gerekend dat jullie morgen gewoon zouden afschrijven dit doen jullie zelf niet, hierdoor ben ik minimaal 4 dagen langer geblokkeerd dan toegezegd tot twee keer toe op jullie eigen klantenservice, daar mag wat tegenover staan. Ik heb niet geklaagd omdat ondanks dat er geen inkomen was het aan mijzelf te wijten viel dat ik afgesloten werd, maar hier maken jullie nu een fout!

Overigens heeft de medewerker van mij ook nog bevestigd dat het toegezegd dat ik heraangesloten word!

12 reacties

Top bedankt!! Ga ik doen
Badge +2
Waarschijnlijk is de eerste factuur die je betaald hebt van vorige maand. De afdeling incasso kan dat voor je na kijken, zij zijn alleen te bereiken door zelf te bellen naar de klantenservice op 0900-9596.

Succes!
Hooii
de 17e deze maand heb ik mijn rekening betaald. Nu krijg ik bericht dat ik weer moet betalen...
2x in een maand? En dan word er nog gezegd dat de automatische incasso niet gelukt is. Dat terwijl er genoeg geld op mijn rekening staat.
Kan hier na gekeken worden voor mijn abbo straks stop wordt gezet ofzo.
groetjes kim
Reputatie 8
Badge +10

Mijn rekeningen zijn betaald alles is voldaan, ik heb geen achterstand...
...maar niet aangesloten worden zonder schulden of achterstallige betalingen is waanzin.

Helaas is dat niet zo, de huidige faktuur is opgemaakt, verzonden en opeisbaar, ondanks dat de vervaldatum nog niet gehaald is.
Ieder bedrijf dat tegen betaling een product of een dienst levert wil graag zekerheid...
Reputatie 8
Badge +16
Hoe vervelend het ook is, kwaad kan je alleen op jezelf zijn, jij bent zelf namelijk nalatig geweest door het niet tijdig betalen van de rekening. Ik hoop dat je overstap naar KPN geen extra kosten mee brengt door het (voortijdig) beëindigen van je abonnement.
En ja ook bij KPN zal je op tijd moeten betalen en bij achterstallige betalingen zal KPN ook afsluiten en heraansluitingskosten in rekening brengen.
Dan maakt het nog steeds uit. Als je over wil stappen wordt nummerbehoud vaak geblokkeerd totdat jij je rekeningen hebt betaald. Daarnaast dien je je rekeningen nog steeds te betalen, anders krijg je alleen maar extra (incasso)kosten.

Als tip raadt ik je daarnaast nog aan contact op te nemen met de klantenservice om je Telfort abonnement op te zeggen.

Mijn rekeningen zijn betaald alles is voldaan, ik heb geen achterstand daarom ben ik ook kwaad dat ik niet aangesloten word, er staat nog 1 rekening waarvan de vervaldatum nog niet voorbij is, zelfs die is betaald en kan ik het betaalbewijs van overleggen maar men gaat nergens mee akkoord, daarom heb ik inderdaad de klantenservice gebeld en mijn abo opgezegd en bel ik vanaf volgende week met KPN, niet dat dat sneller is als nu het wachten en bij KPN zal er ook ongetwijfeld wel eens wat zijn, maar niet aangesloten worden zonder schulden of achterstallige betalingen is waanzin.
Badge +2
Dan maakt het nog steeds uit. Als je over wil stappen wordt nummerbehoud vaak geblokkeerd totdat jij je rekeningen hebt betaald. Daarnaast dien je je rekeningen nog steeds te betalen, anders krijg je alleen maar extra (incasso)kosten.

Als tip raadt ik je daarnaast nog aan contact op te nemen met de klantenservice om je Telfort abonnement op te zeggen.
Nou ja het maakt allemaal niet meer uit, ben overgestapt naar een andere provider, had sim only en dat heb ik nu weer, verschillende keren gebeld, alle keren gewoon vriendelijk en redelijk gebleven, maar goed hun hoeven zich niet aan de gemaakte afspraken te houden kennelijk, vind het sowieso een betaalsysteem uit het jaar 0. 5 werkdagen en dan nog 2 om weer aangesloten te worden, dat is niet helemaal meer van deze tijd waarin je gewoon overal praktisch met ideal kunt betalen en alles gelijk verwerkt word! Ik vind het nu allemaal wel prima met deze mensen….
Badge +2
Ook hier posten verandert niks, alles omtrent betalingsafspraken/heraansluiting gaat alleen telefonisch via afdeling incasso.

Conform de voorwaarden gaat Telfort waarschijnlijk gewoon heraansluitkosten berekenen, en dat voor laten komen zal je waarschijnlijk meer kosten.

Als je snel iets van Telfort gedaan wil krijgen kan je waarschijnlijk toch het beste met je liefste stem de afdeling incasso bellen.

Succes!
Hoe vervelend ook, voor betalingsafspraken zal je altijd moeten bellen, webcare kan hier niets voor je betekenen.

Ik heb gebeld maar die mensen helpen niet! Het is dan ook geen vraag maar een klacht, alleen duurt het via het officiële klachtenblokje ook 10 dagen!
Reputatie 8
Badge +16
Hoe vervelend ook, voor betalingsafspraken zal je altijd moeten bellen, webcare kan hier niets voor je betekenen.
Als aanvulling op bovenstaande ik heb hem betaald ik kan het betaalbewijs toesturen, maar ik wil nu duidelijkheid over de beloofde heraansluiting!

Reageer