onterechte nota

  • 18 januari 2017
  • 1 reactie
  • 389 keer bekeken

op 4 januari een rekening gekregen voor vast bellen voor 3 dagen? ik betaal altijd rond de 20ste van de maand voor alles tegelijk. snap deze nota niet.
de automatische incasso hiervoor terug laten storten. email van Telfort gekregen of ik wil bellen. heb gebeld met verzoek mij terug te bellen. maar nog niet terug gebeld. wat nu?

1 reactie

Badge +2
De incasso storneren is niet het verstandigste wat je als reactie op de in jouw ogen onterechte factuur kon doen.... Het enige effect wat dat heeft is een automatisch verstuurde aanmaning. Gewoon de klantenservice bellen en vragen hoe het komt dat de factuur afwijkt is het beste wat je kan doen.

Nu kan je dat dus alsnog het beste doen. Ongeacht de uitkomst zal je eerst de huidige openstaande factuur alsnog moeten voldoen, een verrekening wordt door telfort namelijk altijd toegepast op de factuur erop.

Succes!

Reageer