Onterechte factuur na afspraak gratis bellen ivm fout Telfort

  • 24 maart 2016
  • 2 reacties
  • 746 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Ik heb toch een factuur binnen gekregen van €69,65 nadat mij werd verteld dat ik tot 23-02-2016 18:00 op de kosten van Telfort mocht bellen omdat Telfort een fout had gemaakt met mijn abonnement. Deze zou 18-02-2016 ingaan maar door een fout is dit niet gebeurt waardoor ik tot 23-02 (op deze datum werd het gerepareerd) op de kosten van Telfort gebruik mocht maken van mijn abo. Kan iemand mij hierbij helpen want er werd mij verteld dat ik contact moest opnemen met Telfort als ik een factuur van vóór 23-02-2016 om 18:00 kreeg. Bij voorbaat dank.

Mvg, Mtje.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Mtje, wat vervelend dat dit niet goed is gegaan. Ik zoek het graag tot op de bodem voor je uit. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij toesturen?
Reputatie 1
Beste Mtje, wat vervelend dat dit niet goed is gegaan. Ik zoek het graag tot op de bodem voor je uit. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij toesturen?

Gedaan. Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Reageer