beantwoord

Onterecht kosten voor mobiel internet afgeschreven

• 24 juni 2013
  • 5 reacties
  • 1757 keer bekeken

Badge
ik kreeg 22-05-2013 een smsje van telfort met de volgende mededeling
beste klant, LET OP!U maakt gebruik van mobiel internet zonder internetbundel.U heeft deze maand voor meer dan eur 25,- data gebruikt. Bekijk uw verbruik en kosten op telfort.nl/belstatus

ik heb gelijk een mail gestuurt naar telfort dat was ook op 22-05-2013
toen kreeg ik eerst dit als antwoord

Geachte Mevrouw De Wit,
Wij hebben uw reactie via het webformulier op telfort.nl ontvangen en verwerkt onder referentienummer CM130522000060. U krijgt binnen 10 werkdagen een antwoord van ons.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort Klantenservice mobiel

klinkt goed

toen kreeg op 03-06-2013 deze mail

Geachte mevrouw De WitHartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.Wij hebben uw gegevens en facturen bekeken. Er zijn geen kosten in rekening gebracht voor het gebruik van internet. Wij hebben wel voor u een blokkade op mobiel internet gezet. mocht u deze weer willen verwijdeen, reageert u dan via de e-mail of bel ons op 0900 9596.Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.> Reactie versturen naar TelfortMet vriendelijke groet,Telfort B.V.Afdeling Klantenservice Mobiel

dus ik dacht het is allemaal geregeld
nu is vandaag me rekening betaald van telfort mobiel en je raad het al er is toch internet verbruik gerekend
ik vanavond gelijk gebeld,kreeg een jongen aan de lijn en die ging steeds harder praten/schreeuwen tegen mij dat ik de hoorn erop heb gegooit
want hij zei dat hij het al 7 keer aan mij had uitgelegd hoe dat zat en dat ik het volgens hem niet begreep nou ik begreep hem echt wel 
nu moest ik van hem afwachten en maar kijken hoe het de volgende maand is???
nou daar ga ik niet op zitten wachten 

dus nu hoop ik dat jullie me kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Denise 25 juni 2013, 08:54

Welkom op het forum rannie72!

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Je geeft aan dat je een mail hebt ontvangen waarin staat dat er geen kosten worden gerekend voor mobiel internet. Aangezien je hier een bevestiging van hebt zal dit ook niet het geval zijn. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zoek ik dit verder voor je uit en ontvang je een terugkoppeling. Mijn excuses voor het ongemak en het nare gevoel dat je kreeg van het gesprek met mijn collega. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum rannie72!

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Je geeft aan dat je een mail hebt ontvangen waarin staat dat er geen kosten worden gerekend voor mobiel internet. Aangezien je hier een bevestiging van hebt zal dit ook niet het geval zijn. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zoek ik dit verder voor je uit en ontvang je een terugkoppeling. Mijn excuses voor het ongemak en het nare gevoel dat je kreeg van het gesprek met mijn collega. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Denise
Badge
ik heb je een prive bericht gestuurd denise
Reputatie 3
Badge +1
@rannie72,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Het is duidelijk dat hierover verwarring is ontstaan. Op het moment dat de kosten voor het verbruik van mobiel internet werden gemaakt was de betreffende factuur nog niet opgemaakt. Hierdoor waren de kosten niet inzichtelijk. De kosten voor het verbruik staan weergegeven op de factuur van juni. De gemaakte kosten heb ik zojuist gecrediteerd, dit wordt verrekend met de factuur van juli.

Op dit moment is er een blokkade actief voor mobiel internet. Je kunt alleen verbinding maken via Wi-Fi. Mocht je toch actief gebruik willen maken van mobiel internet dan kun je hiervoor een databundel aanvragen via Mijn Telfort.

Weet je zo voldoende?

Denise
Badge
hoi denise 

ja ik weet nu voldoende :)
bedankt dat je het geregeld heb
ik krijg in augustus me nieuwe abonement ook bij telfort en daar zit internet bij
moet ik dan ook nog de blokkade er vanaf laten halen???
alvast bedankt en nogmaals bedankt voor wat je voor mij heb gedaan

miranda
Reputatie 3
Badge +1
@rannie72,

Graag gedaan, fijn om te lezen!
Zodra jouw nieuwe abonnement ingaat wordt de blokkade verwijderd. Je hoeft hier dus niets voor te doen.
Veel plezier met jouw nieuwe abonnement!

Denise

Reageer