beantwoord

Onterecht aansluitkosten inrekening gebracht

  • 19 juni 2018
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Beste klantenservice,

Ik heb een abonnement afgesloten waarbij ik aangegeven heb dat ik een bestaande
Klant ben. Toch zijn er aansluitkosten van 20,00 euro in rekening gebracht.
Wilt u voor de restitutie zorg dragen.
icon

Beste antwoord door Stephen 20 juni 2018, 12:12

Hallo Hoihoi, welkom op het forum! Ik heb gekeken in het systeem en zie inderdaad dat je een bestaande klant hebt.
De aansluitkosten zijn daarom onterecht in rekening gerbacht, excuses hiervoor. Ik heb zojuist een vergoeding aangemaakt en de aansluitkosten worden met jouw volgende factuur verekend.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hoihoi, welkom op het forum! Ik heb gekeken in het systeem en zie inderdaad dat je een bestaande klant hebt.
De aansluitkosten zijn daarom onterecht in rekening gerbacht, excuses hiervoor. Ik heb zojuist een vergoeding aangemaakt en de aansluitkosten worden met jouw volgende factuur verekend.

Reageer