beantwoord

Onlogische extra belkosten?

• 21 mei 2014
  • 6 reacties
  • 530 keer bekeken

Hallo,
nu heb ik sinds mei een abonnement bij telfort, en ik zie dat ik zo'n 5 euro extra kosten heb, terwijl ik nergens overheen ben gegaan, en ben ook niet naar het buitenland geweest. Wat is dit nou weer?
Ik ga sowieso wel bellen naar de klantenservice, maar mochten jullie een antwoord hebben, zou het gewelsig zijn.
SInceramente,
David_RdH
icon

Beste antwoord door Laila 22 mei 2014, 12:51

@David_RdH,

Welkom op het forum! Je kunt online gewoon zien waardoor je extra kosten hebt gemaakt. Als je op het 'plusje' klikt in BelStatus, dan staat er waarvoor de extra kosten zijn. Bij 'Details van mijn gebruik' kun je exact zien waarvoor de extra kosten zijn.

Laïla
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi David-RdH en welkom op het forum.

Is het misschien een abonnement met toestel?
Dan wordt er op de eerste factuur ook de thuiskopieheffing eenmalig in rekening gebracht.
Hoi David-RdH en welkom op het forum.

Is het misschien een abonnement met toestel?
Dan wordt er op de eerste factuur ook de thuiskopieheffing eenmalig in rekening gebracht.

Het is een sim-only abonnement, en er zijn geen aansluitkosten bij geweest
Badge
@David_RdH,

Welkom op het forum! Je kunt online gewoon zien waardoor je extra kosten hebt gemaakt. Als je op het 'plusje' klikt in BelStatus, dan staat er waarvoor de extra kosten zijn. Bij 'Details van mijn gebruik' kun je exact zien waarvoor de extra kosten zijn.

Laïla
Badge +2
Daarnaast is het goed om te weten dat de eerste factuur vaak voor een periode groter dan een maand is (factuurdatum is niet gelijk aan startdatum).
Daarnaast is het goed om te weten dat de eerste factuur vaak voor een periode groter dan een maand is (factuurdatum is niet gelijk aan startdatum).

Kijk dat wil ik o.a. weten. Ik heb een abonnement van 15 euro per maand, hoe wordt de betaling dan gedaan?
Reputatie 3
@David_RdH,

Je kunt de specificaties van de bedragen ook bekijken in de factuur via “Mijn Telfort”. Jij betaalt op de eerste factuur ook voor het stukje tussen de startdatum van jouw contract en jouw factuurperiode. Voorbeeld: jouw contract gaat op 1 april in en jouw factuurperiode begint op 10 april. Dan betaal jij negen dagen abonnementskosten (1 t/m 9 april) bovenop de maand die je vooruitbetaalt. Dit stukje betaal jij uiteraard pro rato. Ik hoop dat ik hiermee jouw vraag heb beantwoord. Ik verneem het graag als er nog onduidelijkheden zijn.

Ingrid

Reageer