Onjuiste factuur en betalingsachterstand

• 24 april 2012
  • 3 reacties
  • 2599 keer bekeken

Badge
Hallo,

Omdat ik er via het officiele reactieformulier er niet uit kom en maar geen goede respons krijg op mijn klacht, probeer ik maar op deze manier. Hopelijk wordt dit wel opgepikt door Telfort. Bovendien is er vandaag een klacht bijgekomen.

Mijn laatste factuur is onjuist. Er is een verkeerde berekening gemaakt van het aantal belminuten door het tussentijds verhogen van mijn belbundel. Ik heb hierover reeds twee mails gestuurd naar Telfort, maar krijg telkens standaard reacties waar wederom dezelfde rekenfouten in staan. Omdat ik het te gek vind dat ik ook nog eens voor 10 cent per minuut naar Telfort moet gaan bellen terwijl Telfort een fout heeft gemaakt, ben ik een Telfort winkel binnengestapt afgelopen vrijdag. De betreffende telfort-medewerker heeft de factuur met mij doorgenomen en erkend dat er een fout is gemaakt. Hij heeft daarom dezelfde klacht nogmaals naar Telfort gestuurd, maar nu vanuit de winkel. Hij gaf aan dat het dan waarschijnlijk wel serieus genomen zou worden door Telfort. Ik heb hier tot op heden (na drie werkdagen) nog steeds geen reactie opgekregen. Blijkbaar dus niet.

Daarom komt nog eens bij dat ik nu in mijn account zie dat er een betalingsachterstand is, omdat de laatste (foutieve) factuur niet is betaald. Dit is echter niet mijn fout, Telfort heeft de automatische incasso niet uitgevoerd (er staat wel genoeg saldo op mijn rekening).Ik zou nu zelf initiatief kunnen nemen om de factuur te betalen (alhoewel die dus te hoog is en ik vevolgens wel een deel terug wil), maar hoe weet ik zeker dat Telfort de automatische incasso niet alsnog uitvoert of dat ze hem met opzet nog niet geincasseerd hebben vanwege de klacht erover. Maar aan de andere kant : het is een paar jaar geleden ook voorgekomen dat de automatische incasso door een fout van Telfort niet gelukt is, maar dat wist ik toen niet. Mijn telefoon is vervolgens zonder bericht afgesloten, terwijl de fout bij Telfort lag en ik niet kon weten dat de factuur niet betaald was!! Dit laat ik mij niet nog een keer gebeuren, zeker niet omdat ik a.s. vrijdag op vakantie ga.

Ik zou graag zien dat dit voor vrijdag naar tevredenheid is opgelost. Zodat ik met een gerust hart op vakantie kan gaan, omdat de correspondentie met Telfort hierover eindelijk tot resultaat heeft geleid en zonder bang te zijn dat mijn telefoon wordt afgesloten. Ik zie anders steeds meer reden om na deze abonnementsperiode over te stappen naar een andere provider!

Groeten, Sigrid

3 reacties

Badge
Welkom op het forum Sigrid83! Mijn excuses voor de gang van zaken, graag help ik u verder. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Hoe herkenbaar!! Ik heb ook een fout op de factuur en drie oerdomme reacties van iemand die zelf niet snapt waar hij/zij mee bezig is. Na de derde reactie kreeg ik bij mijn poging om het nog maar een keer uit te leggen steeds een foutmelding. Nu heb ik nog maar een nieuwe klacht ingediend. Ik kreeg van iemand de tip om het via het forum te proberen, aangezien Telfort vast niet wil dat iedereen onnodig lang mee kan genieten van hun fouten.... Hopelijk werkt dit!
Telfort heeft bij mij een betalings achterstand!!!
dat is nog erger. het is nu al 3 maanden in behandeling en het had volgens Telfort,
al binnen anderhalve maand op mijn rekening begeschreven moeten zijn.
daar is nu dus al weer 1,5 overheen en heb net mijn nieuwe factuur gehad.
gewoon geld afgeschreven en niks erbij. (achja het is maar 700 euro wat ze moeten terug betalen).

gelukkig liggen de brieven voor Radar en Kassa al klaar om de deur uit te gaan.

mvg
Mark een ZEER tevreden Telfort klant.

Reageer