beantwoord

Onjuiste factuur

• 8 juli 2019
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Beste Lezer,

Enige tijd geleden heb ik via een aanbieding op de Telfort site een bestelling alles in 1 internet, tv en bellen geplaatst. Waar ik reeds gebruik van maak. Onderdeel van de weergegeven aanbieding online op de site van Telfort was het ontbreken van activatiekosten. Nu zie ik wel activatiekosten terug in het contract toegezonden per mail alsook de eerste factuur. Dit wil ik melden ervan uitgaande dat deze dwaling verholpen zal worden. In afwachting van een reactie.

Met vriendelijke groet,
Frank Otten
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 juli 2019, 15:53

Hoi @FrankForum, zoals beloofd zou ik het uitzoeken. De acties had wel aansluitkosten. Aangezien je ook al mobiel bij ons hebt zou je deze niet te hoeven betalen. Ik heb de kosten dan ook gecrediteerd. Je krijgt deze binnen 10 dagen van ons terug.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer zodat webcare Telfort weet wie je bent zodra ze aan je topic toezijn
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @FrankForum, wat leuk dat je nog bij ons bent gekomen. Nu dacht je echter gebruik te maken van de aanbieding zonder aansluitkosten. Toch staan deze of de bevestiging en ook op de factuur. Nu moet ik zeggen dat ik de aanbieding zo niet meer helemaal voor de geest heb. Ik weet dus niet precies meer of er nou wel of geen aansluitkosten berekend zouden worden. Jij geeft in ieder geval aan van niet. Ik ga het even uitzoeken en dan kom ik er bij je op terug.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @FrankForum, zoals beloofd zou ik het uitzoeken. De acties had wel aansluitkosten. Aangezien je ook al mobiel bij ons hebt zou je deze niet te hoeven betalen. Ik heb de kosten dan ook gecrediteerd. Je krijgt deze binnen 10 dagen van ons terug.

Reageer