beantwoord

Ongevraagde factuur per post

Ook ik krijg ongevraagd een factuur specificatie per post zie ik. Kan deze zo snel mogelijk stop worden gezet? Ik zie dat ik hier al zeker 6x de 2.54 euro extra voor betaald heb (En misschien wel meer want verder kan ik niet terug kijken). Erg fijn als dit gecrediteerd zou kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 januari 2019, 19:23

Hoi Jana, goed dat je aangeeft dat je de factuur niet op papier hoeft te ontvangen. Ik help je graag verder om deze uit te zetten.

Je gegevens staan al in je profiel zie ik, top. Ik zie inderdaad dat de papieren factuur al een poos aan staat. Deze heb ik per direct voor je uitgezet! Ik kan niet alle kosten voor je vergoeden, omdat die tijd wel elke maand een papieren factuur verstuurd is. Toch wil ik je wel graag tegemoet komen, door de kosten van de betaalde factuur van 2 maanden te vergoeden.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jana, goed dat je aangeeft dat je de factuur niet op papier hoeft te ontvangen. Ik help je graag verder om deze uit te zetten.

Je gegevens staan al in je profiel zie ik, top. Ik zie inderdaad dat de papieren factuur al een poos aan staat. Deze heb ik per direct voor je uitgezet! Ik kan niet alle kosten voor je vergoeden, omdat die tijd wel elke maand een papieren factuur verstuurd is. Toch wil ik je wel graag tegemoet komen, door de kosten van de betaalde factuur van 2 maanden te vergoeden.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer