beantwoord

Ongevraagd gespecificeerde factuur

• 26 april 2017
  • 15 reacties
  • 933 keer bekeken

Beste Telfort support,
Ik heb mijn abonnement sinds juni 2016 en sinds die maand moet ik een bedrag 2,54 euro betalen elke maand voor gespecificeerde factuur. Ik heb nooit gevraagd of aangemeld voor facturen per post (gebruik de APP) en ook dit staat niet op mijn contract. Zou u dit gespecificeerde factuur permanent stop willen zetten en kan ik de kosten die ik al heb betaalt vanaf juni weer terug krijgen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Michael 28 april 2017, 12:49

Hallo eshayem, ik zie dat de gespecificeerde factuur al veel langer aan stond. Al de teveel betaalde kosten heb ik in één keer voor je vergoed. Deze correctie zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi eshayem, welkom op het forum van Telfort! Helaas komt het sporadisch voor dat wij deze optie standaard aanzetten. Dit zou niet moeten. Sorry daarvoor. Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in 'n privébericht, dan zet ik de optie voor je uit en stort ik de centen persoonlijk op je rekening terug. Goed idee, toch? Hoor graag van je.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo eshayem, ik zie dat de gespecificeerde factuur al veel langer aan stond. Al de teveel betaalde kosten heb ik in één keer voor je vergoed. Deze correctie zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Michael heel erg bedankt.
Zo ben ik gewend van Telfort. Gelijk beide abonnementen verlegt bij Telfort.
Top Werk.
Reputatie 8
Badge +2
Hi eshayem, dat is nog eens leuk om te horen! Heel plezierig dat je je abonnement hebt verlengd! Blijf nog maar jaren klant van Telfort. 🙂
Beste Michael,

Vorige maand was de correctie toegepast. Maar vanaf de factuur van juni 22-6-2017 wordt weer 2.54 ingehouden voor gespecificeerde factuur.
Zou je aub goed kunnen regelen, goed uitzetten. Ik wil geen gespecificeerde factuur en heb nooit om gevraagd.
Het gaat om nummer: .....1168

Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +2
Hi eshayem, begrijpelijk dat je geen gespecificeerde factuur wilt. Ik heb de facturen nagekeken en kan niet zien dat dit aan zou staan of dat dit op de factuur genoemd zou zijn. Kun je aangeven om welk factuurnummer (volledig) het zou gaan? Ik help je dan graag verder.
Beste Michael,

Het gaat om factuur van 22-07-2017.
Vanaf juli is mijn verlenging ingegaan en sinds dien wordt ook gespecificeerde factuur opgestuurd.

Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +2
Hallo eshayem, ik heb het gevonden! Direct heb ik de gespecificeerde factuur uitgezet en het teveel betaalde bedrag voor je teruggestort. Je zult dit vinden op de eerstvolgende factuur. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet.
Beste Michael, Hier ben ik weer, na zoveel aanpassingen gaat toch fout. Zou u aub kunnen kijken wat er toch steeds mis gaat? Voor maand september heb ik weer voor moeten betalen(factuur: 208182948) Periode rekening: 18.08.2017 − 17.09.2017. En voor deze maand staat ook bij extra kosten voor gespecificeerde factuur: €2,54.
Het moet niet zo moeilijk zijn om uit te zetten, toch?

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +4
Wat vervelend dat dit probleem ondanks eerdere pogingen nog niet is opgelost.
Helaas werkt Michael niet meer bij Telfort maar een andere Telfort medewerker zal spoedig dit topic oppakken en hopelijk nu definitief het probleem voor je oplossen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi eshayem, ik zie inderdaad de kosten voor de gespecificeerde factuur weer terug komen. De wijziging van Michael is goed doorgevoerd, maar is blijkbaar niet op je factuur verwerkt. Excuses hiervoor. Om te kijken waarom je alsnog deze kosten krijgt, heb ik onze techneuten aangestuurd. Zij zullen dit verder onderzoeken en oplossen voor je. De kosten heb ik net als Michael weer voor je vergoed. Excuses voor het ongemak!
Top Wieger, bedankt voor snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi eshayem, nu is alles in onze administratie helemaal recht getrokken. Blijkbaar speelde 'onderwater' een opzegtermijn van een maand voor het verwijderen van de gespecificeerde factuur. Mij is verzekerd dat de volgende factuur deze kosten eindelijk weg zijn. Aangezien Michael dit eerder ook al aan je heeft gezegd, heb ik een herinnering voor mezelf staan om je volgende factuur te checken. Rond 22 oktober zal ik nog dubbelchecken of de gespecificeerde factuur uit staat.
Wieger,

Nogmaals heel erg bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Hallo eshayem, zoals beloofd zou ik het nog even nakijken voor je. Op de factuur zie ik geen kosten meer voor de specificatie staan. Na de wijziging van Michael heb je een maand verwerkingstijd gehad om de factuurspecificatie uit te schakelen. Kan ik nog iets anders voor je doen?

Reageer