Onduidelijkheid over ontvangen factuur

• 6 januari 2016
  • 12 reacties
  • 253 keer bekeken

Hoe is het mogelijk dat ik een rekening ontvang, met een enorme achterstand van bijna 1000euro, van iemand anders? Als ik dit vraag aan de persoon binnen Telfort waarvan ik die rekening kreeg, krijg ik NUL antwoord. Mijn conclusie luidt: UW PRIVEGEGEVENS ZIJN NIET VEILIG BIJ TELFORT'. Uw rekening wordt gewoon naar andere mensen met 'toevallig' dezelfde achternaam gestuurd, klaarblijkelijk.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Harassed, welkom op het forum. Wat een vreemde situatie inderdaad. Kan me indenken dat je daar wat wantrouwend tegenover staat. Graag kijk ik naar de reden waarom dit niet helemaal lekker verloopt als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt in een privévenster. Na ontvangst kom ik hier zo snel mogelijk op terug. Tot die tijd mijn oprechte excuses voor het inmiddels ervaren ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Harassed, bedankt voor jouw privébericht. Ik heb een reactie geplaatst, wil je daar eens een blik op werpen alsjeblieft?
Hi Harassed, bedankt voor jouw privébericht. Ik heb een reactie geplaatst, wil je daar eens een blik op werpen alsjeblieft?

Iemand binnen Telfort deed alsof hij het ging nakijken en oplossen, ik heb alle gegevens middels mail doorgegeven en plots hoor je van de een op de andere dag niets meer.
Hoe is het mogelijk dat ik een rekening ontvang, met een enorme achterstand van bijna 1000euro, van iemand anders? Als ik dit vraag aan de persoon binnen Telfort waarvan ik die rekening kreeg, krijg ik NUL antwoord. Mijn conclusie luidt: UW PRIVEGEGEVENS ZIJN NIET VEILIG BIJ TELFORT'. Uw rekening wordt gewoon naar andere mensen met 'toevallig' dezelfde achternaam gestuurd, klaarblijkelijk.

Van de een op de andere dag hoor ik niets meer van Telfort. Klaarblijkelijk vind men het daar normaal om onbetaalde rekeningen naar incasso-bureaus te sturen die dan vervolgend de onbetaalde rekeningen naar mensen sturen die toevallig dezelfde achternaam hebben.....hoewel ik altijd op tijd mijn rekeningen betaal zou ik daar als klant van Telfort niet blij mee zijn....mijn gegevens zomaar naar anderen!
Reputatie 8
Badge +2
Heel bijzonder, Harassad! Ik kan me indenken dat je je niet serieus genomen voelt aan de hand van wat je hierboven schrijft. Ik zal mijn collega's nogmaals attenderen op het verhaal met de verwachting dat dit serieus en adequaat wordt behandeld. Mijn excuus voor de vertraging die het heeft opgelopen.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Harassad! Zou je nogmaals jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar kunnen maken in een privébericht? Ik dacht dat ik de gegevens nog had, maar helaas. Mijn excuus. Zie je reactie tegemoet.
naw en 06 nummers raken ze ook al kwijt
beetje treurig is het wel
Hoi,

Ik zou deze prive gegevens van dit openbare forum weghalen. Je kan je berichten tot een uur na plaatsen wijzigen.
En Michael wil ze in een prive bericht, linkje daarvoor in zijn post. Klik op onderstreepte tekst privebericht.
Reputatie 8
Badge +18
Dubbele post
Eens. De afhandeljng verdient niet de schoonheidsprijs.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Harassed, bedankt voor de gegevens. Mijn collegae van de klantenservice zullen het incident voor jou oppakken en dit serieus behandelen. Je mag er vanuit gaan dat je deze week een terugkoppeling krijgt van hen. Laat je het mij weten als je bent benaderd? Erg nieuwsgierig!

Reageer