beantwoord

Onduidelijke facturen

• 3 juli 2018
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 3
Kan iemand van Telfort mijn facturen eens bekijken en deze eens inzichtelijker maken voor me? Er is geen touw aan vast te knopen.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 juli 2018, 09:29

Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet had voorzien, het hoort namelijk ook niet te gebeuren. Wat de oorzaak precies is durf ik niet te zeggen, maar ik zie dat de afdeling die ik gisteren had benaderd al een mail naar je heeft gestuurd met de bevestiging dat ze het op zullen pakken en hierover contact met je gaan opnemen. Ik hoor het graag van je als dat contact is geweest en wat er uit is gekomen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo mw74, ik ben je facturen voor je gaan bekijken! En in alle eerlijkheid zoek ik ook nog naar het uiteinde van het touw om er iets aan vast te kunnen knopen. Ik heb @Bart - Telfort en een andere collega ook even mee laten kijken, maar zelfs met z'n 3-en hebben we het niet kunnen verklaren. Het lijkt er op alsof de factuurdatum uit het niets was verschoven en dat de pakketten daardoor over verschillende periodes gefactureerd zijn. Je betaald nergens dubbel voor, de periodes sluiten wel op elkaar aan.
Het is zo natuurlijk wel extreem onoverzichtelijk. Daarom heb ik een melding aangemaakt naar een andere afdeling met het verzoek om dit te verhelderen en te kijken of het op de nieuwe facturen niet meer zal gebeuren!
Reputatie 3
Bedankt voor de reactie. Ik heb een tijd geleden wel de incasso datum aangepast omdat ik graag de incasso eerder wil ipv rond de 10e. Het lijkt er op dat dat gewoon niet wil en dat er dan hele kleine bedragen worden afgeschreven. Volgens mij is het onoverzichtelijk geworden omdat er een 2e decorder midden in een maand is bijgekomen en een wijzigen is geweest in de snelheid. Dit is allemaal niet per 1e geweest. Fijn zou zijn om 1 nota te krijgen van de 1e tot de 1e van de maand met daarop het pakket en genomen opties.

Dat een wijziging van een incassodatum of het pakket er deze spaghetti van maakt had ik niet voorzien.
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet had voorzien, het hoort namelijk ook niet te gebeuren. Wat de oorzaak precies is durf ik niet te zeggen, maar ik zie dat de afdeling die ik gisteren had benaderd al een mail naar je heeft gestuurd met de bevestiging dat ze het op zullen pakken en hierover contact met je gaan opnemen. Ik hoor het graag van je als dat contact is geweest en wat er uit is gekomen.
Reputatie 3
Bedankt voor je bericht. Het mailtje van de andere afdeling heb ik al gehad. Als er duidelijkheid is, zou dit dan per e-mail kunnen. Ik ben telefonisch heel erg slecht bereikbaar.
Reputatie 8
Badge +11
Geen probleem 🙂 Ik kan me voorstellen dat je dan liever per mail op de hoogte gehouden wordt, ik heb dat verzoek doorgezet naar hen. Het kan zijn dat ze je toch willen bellen, omdat ze daar de voorkeur voor hebben. Als ze je niet aan de lijn krijgen weten ze nu dat ze je ook per mail kunnen benaderen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat de klachtenafdeling vorige week vrijdag een mail heeft gestuurd met hun analyse van de situatie, heb je die mail ook ontvangen en is het daarmee duidelijk geworden?
Reputatie 3
Is duidelijk.

[slotje]

Reageer